@ soulsleeper deal, dat zou dan 11,76 maken (verpak het in bubbeltjes-envelop) @ San Fallout 3 voor ps3 is inmiddels binnen.. Ratchet and Clank Tools of destruction + Modern Warfare 1 ruilen tegen Fallout 3 GOTY + 5€?
@ Kenman: Hmm vind eigenlijk niet echt eerlijk aangezien de nieuwprijs minimaal 10€ verschil zit tussen deze 2 games, dus heb je iets beters in gedachte
heb interesse in: Fallout 3 Game Of The Year Edition Blue Dragon en als je deze xbox spellen hebt: scarface the world is yours, need for speed undergorund 2 dan heb ik daar ook interesse in deze heb ik: Uncharted 1 Killzone 1(de ps2 versie) Ratchet and Clank Motor Storm
@ Fiasco, nee die heb ik op de 360 ook maar beviel me niet echt maar evengoed bedankt! @ Gladiator 5 uncharted ruilen tegen blue dragon?
@ Gladiator 5, dan wacht ik nog heel even af.. Heb scarface niet.. Need for Speed Underground 1 wel, 2 ooit via xboxworld geruild
hoeveel voor GTA IV(inseal) & Eternal sonata? pm me even, mail me btw. ook eens je lijstje met xbox games en richtprijs, mocht 't interessant zijn heb ik daar ewllicht ook belang bij.