[PC] 20 topgames voor pc. o.a. GTAA, GRID, POP, battlefront en meer. Aangezien ik mijn game pc heb verkocht heb ik een hoop games over waar ik niets mee doe. De prijzen per game zijn inclusief verzenden, € 1.76 per game. Voor meerdere games wordt het een pakket en dat kost tegenwoordig 6,75 euro. Het hele pakket voor €60 inc. verzenden! De games zijn ook af te halen in Tilburg. Bij afname van meerdere games kunnen we altijd over de prijs onderhandelen. De onderstaande games zijn 5 euro per stuk: Civilization 4 Complete [*]GTA: San Andreas GTA: Vice City Company of Heroes Prince of Persia: The Two Thrones. inc. The Sand of Times en Dark Warrior. Medieval II: Total War Simcity 4 Deluxe Edition Gothic 3 Heroes of Might and Magic V Anno 1701 [*]Warhammer: Mark of Chaos Spiderman 3 De volgende games 10 euro per stuk: [*]GTA: IV [*]The elder scrolls IV: Oblivion Game, of the Year edition Call of Duty 2, Game of the Year edition Dead Space: nog in seal Dark Messiah of Might and Magic. Collectors Edition RaceDriver: Grid Star Wars Battlefront II Rainbow six: Vegas 2. Geen officieel hoesje, wel de complete game. Deze zat bij mijn videokaart.