Mwoah als ze de besturing een beetje aanpassen dan vermaak ik me er prima mee. TDU1 vond ik nou ook niet super bijzonder en de handling/remmen ook niet echt.
Dan heb je de beta van deeltje 2 waarschijnlijk nog niet gespeeld . De besturing van NFS gaat wel wennen, ik weet zeker dat ik me met het spel kan vermaken. Ik heb ook niet het gevoel dat je NFS en TDU kan vergelijken (op het racen na dan). Helaas is de NFS demo, voor mij, gewoon te kort om een goede indruk te krijgen op het hele spel, ik had liever een stukje open wereld gezien met +-3/4 races...
Door de demo is deze nieuwe NFS voor mij juist interessant geworden. Alleen ik zie het meer als een nieuwe burnout, zo speelt het ook voor mijn gevoel. En dat vind ik zeker geen slechte zaak
vraag me af of je wel je tijden kan vergelijken met het hele leaderboard. Valt me op dat ze t toch alleen maar over vergelijken met friends hebben. Beetje jammer als dan haast niemand in je lijst het spel heeft.
Driften gaat best goed, ma de grapics vind ik niet geweldig. Vooral de omgevingen vind ik niet zo mooi. Mss haal ik hem wel eens voor 30 euro ofzo
ik vind de graphics juist goed, maar t rijden niet geweldig. Ik zal nog s goed kijken naar die graphics
kan me niet voorstellen dat het aan mijn monitor ligt ofzo, want die is gewoon 1080p HD Ma ik vind de omgevingen nie zo geweldig en soms de wagens zelfs niet Ma spel zelf lijkt me wel weer leuk, zeker als politie
Graphics zien er echt gelikt uit. Maar de gameplay vindt ik niet zo interessant. Het is te veel een arcade racer, en dat is niet echt mijn ding.
Nou, ik kom vaak bij mensen thuis die zo'n 1080p lcd hebben, maar de beeldkwaliteit van mn hdready plasma halen ze never nooit niet hoor.
Ahh, deze titel was me nog niet opgevallen. Dit is dus weer zoals de "oude" NFS, geen open world in ieder geval meer. Demo binnenkort eens downen. [GT]706951[/GT] EDIT: Ik ben de demo nu aan het downen. Volgens mij is dit net zo goed classic NFS als classic Burnout?
Heb ook de demo gedownload, alleen kan je maar 1 track spelen... Om die andere track te unlocken, dien je een vriend aan te melden die ook de demo heeft. Helaas ken ik maar 2 xbox bezitters en die houden van shooters. Is er iemand hier die het niet erg vind als ik hem/haar toevoeg? Of werkt dat allemaal niet zo simpel? Alvast bedankt natuurlijk! PS: Ik heb (nog) geen Gold.
voeg mij maar toe hoor gamertag is DCtjuhLP nog ff 1 vraagje. zit er bij dit spel ook een code om online te kunnen want anders haal ik hem liever tweedehands.