Hey kan iemand mij vertellen wat nummer betekend op de gekleurde balk waar ook je naam staat bij je profile. Ik zie verschillende nummers. Dit was voor de herfst update nog niet aanwezig. Alvast bedankt
Weet je zeker dat dat voor de herfst update er nog niet was? Want ik herinner me dat er een getal naast je gamertag stond voor het aantal jaren live dat je in totaal had gekocht. Alleen is dit er volgens mij bij de vorige herfst update toegevoegd.
Zou kunnen natuurlijk. Viel me nu eigenlijk pas echt op. Maar het staat dus voor hoe lang je als Gold bent dus eigenlijk? Als dat het is lijkt me dat totaal zinloos om te weten voor iedereen toch. lol
Ja dat zou kunnen ja. Hahahahaha. Waarom maken ze altijd van zulke onbelangrijke dingen een wedstrijdje. Zouden daar nu echt meer mensen gold voor nemen??
Het is het aantal jaren dat je achter elkaar Gold member bent. Dus als je weer Silver wordt, reset hij weer en heb je geen cijfer meer.
Waar bedoel je eigelijk toch ongeveer rechts boven?? Ik zie paar mensen met 1 staan en veel zonder zelf heb ik ook niks(ik koop 3 maanden steeds ivm proefwerkweken haal ik ff niet kheb natuurlijk wel een toekomst )
Ja het werkt denk ik wel. Als je 1 dag te laat bent met verlengen wordt het weer gereset. Dit haalt mensen dus toch sneller over om hun abbo weer te verlengen. Tis maar een nummertje maar achievements en dat soort dingen werken gewoon. Zowel in games als in real life. (er was zelfs een docent op een school die gaf geen cijfers maar XP , ook voor andere dingen zoals op tijd zijn enzo. De klas scheen na een paar weken al veel beter te presteren)
Het is het aantal jaren dat je bij elkaar opgeteld Xbox Live Gold hebt gehad, dus stel je had het 1 jaar wel, 1 jaar niet en daarna los 4x 3 maanden hebt gehad dan staat er dus een 2.
Tja, volgens mij klopt het getal sowieso niet helemaal. Bij sommigen hoort ie hoger te zijn dan dat ie op staat. Sta zelf op 2 jaar. Wellicht dat ik zolang achter elkaar lid Gold ben, maar heb zeker al langer Gold (misschien niet non-stop). Boeit mij ook echt geen f*ck welk getal erbij staat of hoe lang ik of een ander al Gold heeft.
ik heb al gold sinds het begin maar bij mij staat er een 4.. edit:// bedacht me dat ik bij de 360 met een nieuwe tag ben begonnen, dus t klopt vast wel
Hier staat een 2, maar blijf me verbazen wat ze allemaal bedenken om zo mensen onbewust te pushen maar gold te nemen/ verlengen. lol (ps. daarom zal ik ook nooit rijk worden denk ik. lol)