1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat gebeurd en hij leaved niet, status offline zetten LOL! Ik speel alleen nog maar met Feyenoord, heerlijk uitdagend! :)
     
  2. Vadinho

    Vadinho Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gek, ik ben vorig seizoen kampioen met fc utrecht geworden. Ik ben nu bezig met mijn 2de seizoen, ik heb al mijn reservespelers verkocht omdat ik daar toch niks mee deed, alleen heb ik nu een probleem. Een speler van mij is gebleseerd, 45 dagen uitgeschakelt.
    Maar als ik nu een nieuwe wedstrijd wil spelen staat er iets van ´geen fitte selectie, wilt u de wedstrijd opgeven en verliezen met 3-0? Ik heb die geblesseerde speler wel gewoon als wissel staan en een fitte speler in de basis.
    Ik heb nu al 2 wedstrijden opgegeven (1x champions league en 1x eredivisie), maar betekent dit dat ik 45 dagen lang elke wedstrijd moet gaan opgeven?
    Ik kan ook nergens iets met jeugd of scouts vinden, bij fifa 10 (of fifa 9) was dat er wel toch? of zit ik nu verkeerd te kijken? Of kan je ook ontslag nemen?

    Ik zou het echt kut vinde als ik alles moet gaan opgeven, was juist van plan om dit seizoen weer goed te gaan doen en dan naar een grote club te gaan :confused:
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo status op off zetten dan? :p
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar gaan weer de punten. -60 ofzo door connection lost met clubs tegen echt slechte tegenstanders. lekker is dat.
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan denkt hij dat jij je Xbox uit hebt gezet en leaved hij terwijl je gewoon nog in de game zit. Krijg jij dus de punten.
     
  6. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een off topic vraag:

    Ik ben van plan om fifa 11 op gamehubs.com te bestellen. Klopt het dat je voor fifa 11 een online code moet hebben?? kan ik die gewoon op mijn NL account invoeren?

    Greetz Rutger98
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, slim. Ga dat zeker doen als ik het de volgende keer meemaak
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht sowieso altijd een jaaaar lang tot hij weg is :+
     
  9. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Heerlijk die jochies die een hele wedstrijd 1-0 rondtikkend willen behalen, slotminuten huppaa 1-2! :)
     
  10. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Irritante kut-EA. Dat gezeik met die Virtual Pro altijd.

    Waarom slaan ze die gegevens niet op op de servers? Ik ben nu al voor de 3e keer mijn Virtuele Pro kwijt ( gemiddelde van 83 ). Alles weer opnieuw doen? Dacht het niet.
     
  12. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Had laatst ook zo'n vastloper door de tegenstander, heb de Xbox aan laten staan, ben op me gemak gaan douchen, eten, koffie drinken met een peukie enz..... en had uiteindelijk dus de win :)
     
  13. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook 1 keer gehad,ik sla nu gewoon telkens mijn profiel op voordat ik de XBox uitzet.
    Maar idd,elke keer weer hetzelfde met EA,ik baal er nog het meest van dat je als Speler/Manager niet naar een andere club kan overstappen in Carriere,je krijgt alleen Manager aanbiedingen...
    En aangezien ze vorig jaar ook niks aan de Carriere ''freeze'' bug hebben gedaan,verwacht ik ook dit jaar alleen maar onzin updates.
     
  14. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet idd een online pass hebben,maar die telt volgens mij voor alle spellen van EA,ik had nml MoH geleend,en dus geen eigen code,maar bij het invoerscherm werd mijn pass automatisch gechecked en kon ik gewoon spelen(volgens mij dus met mijn Fifa pass)
     
  15. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb FUT geinstalleerd en wil nu sinds een paar dagen weer een gewone wedstrijd in fifa 11 spelen, maar de selecties zijn helemaal door elkaar gegooid. Er staan de meest rare spelers in de teams. Updaten van de spelersselectie heeft ook nog niet geholpen. Iemand enig idee?
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hee, ik ging even checken en dit heb ik ook 8)8) bij Tottenham staat King op de Goal en Cudicinni in de spits, en Crouch CB8)8)
     
  17. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft iedereen,gewoon telkens de laatste selecties downloaden als je carriere/wedstrijd wil gaan spelen.
    Raar iets,moeten ze snel aanpassen,komt door de UT.
     
  18. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag ja. Met de automatische selectieupdater deed hij het niet.

    Ik moest helemaal vanuit het hoofdmenu naar teams bewerken>teams>updaten. Toen werkte het pas.
     
  19. Fantastic

    Fantastic Guest

    Ik heb een goddelijk counter team met Ultimate Team in elkaar gezet, met ruiz en lens als spitsen. Alleen als ik 1 op 1 kom, scoor ik zeer weinig. Iemand tips ? RB werkte in Fifa 10 nog goed, maar nu niet ..
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben mijn virtual pro van 88 kwijt xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina