Mafia game

Discussie in 'Algemeen' gestart door JoNieuw, 29 apr 2003.

1. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat er ook een spel is dat Mafia heet, heb op de site gekeken (lijkt me echt een leuke game:) ) en daar stond dat hij al uit was. Maar ik heb hem nog nooit in de winkel zien liggen.

Weet iemand wanneer hij uitkomt voor de Xbox?

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  2. mischa

mischa Guest

kijk op www.tothegame.com
    daar alle info over release dates
    het is trouwens nog niet bekend

3. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is alleen uit op de pc, wanneer die op de Xbox zal uitkomen is nog niet bekent, maar het zal wel in 2004 zijn.

Mafia (City Of Lost Heaven)

4. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok weet al genoeg!

Thanks guys!

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    heppem al uitgespeeld

6. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game ook op de PC ik ben er al eens aan begonnen maar ik ben de motivatie om mafia te spelen verloren!!! Het kon me niet genoeg boeien!!!

7. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    MAFIA en iemand niet kunnen boeien?!! het is juist een spel met het beste verhaal van bijna alle spellen die tot nu toe zijn uitgekomen (oké ik overdrijf) maar het verhaal is geniaal. De eerste taxi missies misschien een beetje saai, maar daarna komt de game toch los.... oooooooh! Hoe kan je het in hemels naam niet geweldig vinden om het leven van een gangster te spelen en in allemaal prachtige ouwe bakken rond te rijden ?!?#?@ :p

8. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Was Mafia Niet Gecanselt ofzo :D?

9. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    wat lul je, nee niet dat ik weet. Maar als jij meer weet, onderbouw het dan met bronnen ofzo

10. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ja waar heb je het over... je wilt toch niet zeggen dat de game waar ik al zo'n tijd naar uit kijk opeens gecanceld is?! dat zou m'n hart breken.

11. misterx

misterx Guest

volgens mij heet de game anders hoor escape from lost heaven maar kan me vergissen

12. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    klopt, maar het is natuurlijk het zelfde concept alleen een vervolg verhaal naar ik meen

13. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Is er al iets meer bekent inmiddels, dit is nou echt een titel waar ik op zit te wachten. Kan iemand mij meer vertellen hoop ik??

14. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat er in een promotiefoldertje van de Xbox over Mafia

Publisher: Take 2 Interactive
    Players: 1-4
    URL: www.take2games.com

Volg de opkomst van een man in de Maffia van de stad Lost Heaven. Van een nederige beginneling tot een gerespecteerd maffiafiguur, lat Tommy zijn meest schokkende momenten met de Salieri familie herleven. Na jaren van dienst in de onder wereld, is het tijd voor Tommy om zijn verhaal te doen. Een verhaal over geld, macht, angst en moord. En er is iemand die wil luisteren, om Tommy's verhaal op te schrijven. Afgesproken in een schimmige kroeg wacht een detective uit Lost Heaven op Tommy's verhaal. Om hem van zijn zonden te verlossen. Eindelijk zal zijn verhaal verteld worden.

Over een releasedatum is niks bekend, maar die boekje bevat alleen spellen die zeer binnekort uitkomen (dus geen Halo 2 of Fable en dergelijke) dus waarschijnlijk toch binnekort een release.

15. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mafia is echt een super spel. Ik heb meestal niet de motivatie om een spel uit te spelen. Maar bij Mafia wel. En het klopt idd, de 1e paar missies zijn saai, maar daarna.....

Alleen jammer dat er nix extra's bijzit en dat er zo'n ruime tijd tussen de 2 versies zit.

16. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook zo'n gozer vermoorden met een piano snaar? Of was dat bij Hitman?? :confused:

17. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope das nie bij mafia. Jah das idd hitman. Maar das toch gewoon zo'n wurgkoord?!?

Deel Deze Pagina