Hey guys. =) Ik heb een vraagje aan jullie, ik houd het kort. Ik heb 2 account's op een Xbox 360, mijn eerste heeft 0G en de Zone is Cheater, dus heb ik een tweede gemaakt, daar is tot nu toe niks mee aan de hand. Mijn vraag is dus: Kan mijn console gebanned worden in verband met mijn eerste account? En zoja, heeft dat enige effecten op mijn 2de account? Wordt die dan ook naar 0G gereseted?
Leave alsjeblieft als je niets nuttigs te zeggen hebt. Ik heb mijn gamerscore niet gemod, vriend van mij heeft het gedaan om mij te verassen, achteraf was ik er niet blij mee, net als met deze reactie. :b:
Ik denk het niet. Zone Cheater houd toch gewoon in dat je achievement en gamerscore totaal gecheat hebt? Dat lijkt mij echt gamertag-specifiek. Als je je xbox gaat modden om zo gratis illegaal spellen te spelen dan zal zeer waarschijnlijk je hele console gebant worden. Maar ik heb hier geen ervaring mee, dus ik kan het je niet met 100% zekerheid zeggen.
Oke, bedankt voor je reactie. Ik mijn Xbox 360 niet gemodificeerd, maar ik wist niet echt zeker of je specifiek vanwege je gamertag ge-consolebanned kon worden. =)