Ik bedoel ik kan niet eens de mensen uit mijn vriendelijst horen in gamechat en wél in partchat, nat en alles staat op open...
Zelfgemaakte map, een voetbal, twee goals.. als je het ziet begrijp je het meteen! Ga over een paar dagen wel een topic aanmaken voor een uurtje voetballen. Het is echt geniaal! Deed het net met Furies, Behindangle, Juun en Tyrant.
Ik heb je toegevoegd ouwe ! Ben wel is benieuwd naar eigen gemaakte shizzle ! Zowiezo wel lache om met een ploegie te kloten Mn kleine man slaapt bij zn opa en oma dus heb vanavond de tijd
Geen idee, dat ken ik niet. Je hebt beschikking over een hammer en een golfclub. Daarmee moet je de bal het doel in proberen te slaan. Als je ammo op is dan kun je een nieuwe pakken ergens in de hoek van het veld. Het heeft ook een system dat als je scoort de bal ook echt weer het veld in gegooid wordt. Denk maar aan tafel voetbal. Precies hetzelfde hebben we na gebouwd. Ik zal eens kijken of ik wat pics kan maken! En beide teams hebben 1 Mongoose.
Swordball zat in Halo 3. Was oddball met zwaarden. Je moet de oddball dan in een zone proberen te brengen. Persoon die de ball vast had kon het zwaard niet gebruiken en de rest van de spelers hadden alleen maar zwaarden.
Ja kheb n probleem met bungie hoezo kan ik niet registeren? staat hele tijd dit account( @hotmail.com ) kan niet ofzo? en er staat ja als je al een account hebt op je xbox gebruik die dan ... ja da doe ik? help pls?
Weet je zeker dat je dan niet gewoon mute all hebt aanstaan? Als je op start klikt kan je dat daar ergens doen.
Eerst moet je marathon kopen dan start je het spel op en tegelijkertijd ga je naar bungie.net en ga je naar de naamplaatjes tab en klik je op het naamplaatje van marathon.