Ik ben op zoek naar gezellige volwassen gamers die dit spel ook willen spelen. Kijk even in mijn topic mocht je interesse hebben http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=4020563#post4020563
Sowieso is het tijd voor een wisselforum.. De spellen zijn bij de meeste winkels al wel binnen , nu is het natuurlijk weer wachten wie er het eerst zich niet gaat houden aan het embargo..
klopt want als er een winkel is die het embargo verbreekt en we hebben een foto mogen andere winkels ook verkopen en is iedereen blij en ben jij onze held
WACHT GEWOON TOT DINSDAG! Jezusmina, als een nieuwe gebruiker zich hier registreerd en roept dat hij hem al heeft is dat meestal via de illegale kanalen. Het komt ZELDEN voor dat een winkel zijn eigen embargo verbreekt m.b.t de COD franchise.
Nee hoor, net gewoon gehaald in de winkel zonder bon Voor mensen uit de regio Gouda stuur maar pm voor de info
Dat gebeurt hier niet hoor, moet sowieso uit de zelfde regio zijn en vaak willen ze ook de bon in de hand kunnen houden (dat gaat dus niet )
Zijn er misschien al (on)officiele reviews online van gewoon mensen op forums ofzo? Zoja, heeft iemand een link? Ik zou die graag lezen.
Ik vind het een rare wetgeving laat ik het zo maar noemen,het spel slipt door de opgestelde verkoop datum maar je kunt al wel online spelen. Als ze zo fel zijn op het eerder verkopen laat dan ook de online gebeuren pas om 9 november de lucht ingaan,wat krijg je nu weer komen we 9 nov online zijn er weer mensen met level 30 etc met de beteren wapens.
Kan er niet beter een gespot topic geopend worden, hier gaat het nu over niks anders p.s op psn zijn de servers nog niet online
ja het is gewoon onzin om de game 3 dagen eerder te hebben ofzo en er dan 50 euro extra voor the betalen je mist maar 3 dagen
ja precies, ik zou flink balen als ik hem net voor meer als € 60 had gekocht kan nog geeneens online knallen wel vreemd dat hij op xbox wel online is en ps niet