1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Volwassen COD: Black Ops spelers gezocht.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BigSyke, 6 nov 2010.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Beste mede XBW leden,

    Zijn jullie net als ik ook op zoek naar mensen om gezellig Black Ops mee te spelen die gewoon aardig en vriendelijk zijn?
    Die niet alleen voor de beste stats gaan, maar samenwerken of gewoon een praatje maken op live ook leuk vinden?

    Meld je dan nu aan!
    Zelf ben ik geen pro-gamer en altijd sportief. Ik hou niet van gamers die online schelden, alle mensen die iets minder spelen op hun team voor n00b uitschelden en hen de schuld geven als ze een potje verliezen.

    Daarom zoek ik volwassen gamers die gamen nog steeds als ontspanning zien.

    Het klinkt wellicht heel arrogant of elitair om eisen te gaan noemen maar ik doe het toch. Dit zal vast reacties opleveren aangezien jonge mensen van 14 ook altijd beweren volwassen te zijn bijvoorbeeld, maar in de regel zijn oudere gamers toch wat socialer en sportiever.

    Als je jezelf in de volgende kenmerken herkent lijkt het me erg leuk om samen Call of Duty Black Ops te gaan spelen:

    -Je bent bij voorkeur 20 jaar of ouder
    -Je stelt gezellig gamen en sportiviteit boven stats en n00bs Pwnen.
    -Je praat gewoon normaal, geen straattaal of 1337 speak.
    -Je gaat uiteraard COD Black Ops spelen
    -Je krijst en scheld niet over xbox live als een potje een keer niet mee zit.
    -Je hebt uiteraard wel een microfoon of headset.
    -Je laat iedereen in zijn waarde

    Ik laat iedereen in zijn waarde: als je bovenstaande omschrijving stom vind of niet mee wil doen prima! Er is altijd wel een groep gamers die hetzelfde over gamen denkt als jij. Ik zoek in dit geval volwassen gamers.

    Spelers tot nu toe (gamertags geen forumnamen):

    BigSyke NL
    Camo81
    Wildcat666
    AnubisNefer
    ZeroNLD
    TomHeeswijk
    the four girls
    Sasuke26
    Lukky NL
    TrueDeadEyeNL
    AMSVORDE
    SnS05x2
    Rain NL
    IX BUDDHA XI
    Smok3y Jay NL
    Papa Pino NL
    SnelwegManNL
    Twistedrebel84
    BirdySong
    Gramser
    Tyfoon NL
    Dedebiru
    Unbelieveboy
    KingKaneda
    MonkeyBrainsNL
    SirJudge
    Maluku AK
    SouthMoluccans
    Porunga NL
    Manoss4
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    1 klein dingetje: als je toch aan alle bovenstaande punten voldoet, waarom moet je dan ook nog 20+ zijn?
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt ook:

     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja daar heb ik lang over nagedacht. Veel mensen van 14 of 15 denken vaak aan bovenstaande eisen te voldoen. Ik heb vroeger veel met clans op de pc gegamed waar plezier en ontspanning boven stats gingen.

    Dan was er altijd wel iemand met een buurjongen of neefje waarvan ze zeiden dat die volwassen is voor zijn leeftijd. Of gewoon iemand die een clan zocht en zich aanmeldde via het forum. Zo iemand kwam dan altijd bij de clan.
    En vaak ging het dan mis omdat ze toch wat agressiever of minder volwassen waren dan aangegeven en dan krijg je ruzie en verdeeldheid in de groep.

    Daarom scheer ik nu alle jonge mensen over 1 kam om die ruzies uit te sluiten. Er zijn echt wel hele aardige en sociale mensen onder de 18 hoor, alleen loop ik liever het risico niet.

    Anderzijds lijkt het me voor mensen onder de 18 ook leuker om met leeftijdsgenoten te gamen die ook nog op de middelbare school zitten en gewoon een ander soort leven leiden met totaal andere interesses. Tenslotte kunnen mensen boven de 20 ook als ouwe lullen worden gezien door jongeren.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed maar speel meestal alleen.

    Maar ben ook opzoek naar mensen van wat ouder dan 20 om mee te spelen.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zal je toevoegen aan Live, zag dat je ook Pinball FX 2 speelt.
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt.
     
  8. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan, indien je dat wenst, ook de andere kant op werken...

    Voor zover ik weet zijn er twee websites met leden die je kunt rekenen tot de oudere gamers (met losse en vaste gameavonden voor leden):

    1. Oldskool NL (lid worden kan vanaf 25 jaar) - http://www.oldskoolnl.nl

    2. 2 Old 4 This (lid worden kan vanaf 30 jaar) - http://www.2old4this.com

    Ik weet niet of je daar zin in hebt en of je "oud" genoeg bent voor die clubs... :confused:

    Misschien heb je er wat aan... (wellicht ook niet) :b:
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen we ook een eigen forumpje openen etc.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Een eigen forum gaat wat ver. Het gaat mij meer om gezellig gamen. Een hele eigen community is dan ver te hard core maar oldskool.nl ga ik wel even checken. Bedankt voor de tip. Ik ben overigens 26 dus te jong voor die andere site.
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke was maar een idee mochten we een leuk groepje bij elkaar hebben.
     
  12. wildcat666

    wildcat666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    zou zeggen voeg mij ook maar toe ben 34 en speel alleen maar voor me plezier
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mag er helemaal niet gescholden worden ?

    Af en toe FUCK of FUCK, FUCK FUCK zeggen lucht wel is op.

    Ik scheld niet continu.....
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    gaat het alleen om dit spel, want die heb ik (nog) niet, maar de rest spreekt mij wel aan.

    ik zal mij tzt melden zodra alles klaar is in huis om weer eens te gamen.

    Ik speel niet vaak games, maar vind het wel gezellig om met mensen die je dan beetje kent te game en die er hetzelfde over denken zoals hierboven beschreven staat. Ik ben overigens 27.

    Ik heb wel een andere gamertag dan die hier vermeld staat, maar weet even niet goed meer wat die ook alweer is :D.
     
  15. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel interesse om gezellig te gamen met mensen van me eigen leeftijd

    dus je kan op mij rekenen

    heb je een live berichtje gestuurd ZeroNLD <
    _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  16. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in.

    Weet alleen nog niet wanneer ik black ops ga halen.

    Is af en toe schelden op jezelf een ramp als het niet lukt?
     
  17. Killingskillz

    Killingskillz Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee waar ik het anders moet vragen dus stel ik hem hier: Waar kan ik het goedkoopst Gold krijgen waar ik niet met creditcard voor hoef te betalen? Sorry dat ik hem hier stel, maar anders moest ik een heel topic openen en daar heeft niemand zin in.
     
  18. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hey goed om te zien dat er interesse is voor dit idee. Het kan natuurlijk ook voor andere games dan COD, maar COD Black Ops was eigenlijk de aanleiding voor het idee. En mensen die niet zo vaak gamen: Juist leuk om met mensen te spelen diem gamen niet te serieus nemen en het gewoon voor de ontspanning doen.

    Tuurlijk mag af en toe vloeken of schelden wel, dat doe ik ook (dan druk ik wel ff de microfoon op mute :p)

    Het gaat meer erom dat het irritant is dat mensen iedereen homo, fag of n00b noemen en andere mensen uitschelden als ze niet kunnen winnen of zich zo Pro voelen dat ze andere mensen regels op gaan leggen van hoe het spel gespeeld moet worden. Vloeken doet iedereen weleens.
     
  20. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hoi ik wil ook wel graag meedoen ik game ook voor mijn plezier dat gescheld vind ik ook niet leuk meer dus voeg me maar toe
     

Deel Deze Pagina