1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld waarschijnlijk dat zijn pitstop tien seconden duurde.
     
  2. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh dan komt de rest ook binnen, tuurlijk moet je dan wachten op voorbij rijdende wagens, kies een andere strategie, ga laat de pits in ( 3 a 4 ronden ) voor het einde. O-)
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb de afgelopen twee dagen besteed aan Monaco. Viel echt niet mee om daar 31 ronden door te komen tijdens de race. Had al meerdere malen moeten stoppen na 20+ rondjes omdat ik weer eens een voorvleugel kwijt was. Ben nu uiteindelijk gefinished als 21e terwijl ik 8 rondjes voor het einde nog 4e lag. Volgend jaar maar weer proberen, nu op naar Istanbul.
     
  4. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Err... Want? Die patch beslaat alleen wat parameters en scriptjes, geen nieuwe content. Enig idee hoeveel parameters er in 2mb passen? :{
     
  5. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de A.I. nog steeds niet echt goed, zijn nog steeds langzaam in bepaalde bochten. Maargoed, de patch is al een stukje verbetering. :)
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Tja de AI zal nooit zo snel door de bocht kunnen zoals wij :p

    Wat me opviel is dat de AI nu wel aan de kant gaat als ik in een flying lap zit.
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb het idee dat hij ook veel soepeler loopt met minder freezes. Heb sinds de update nog geen freezes meegemaakt.
     
  8. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde. Framerate op start-finish lijkt behoorlijk verbeterd te zijn!

    Pit Stop bug schijnt er nog steeds in te zitten :mad: Ook slaat de AI de verplichte pitstop soms nog steeds over.
     
  9. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, dit is de enigste game die het heeft, en het is een Xbox360 slim van een maand oud ;)

    Wie heeft het spel op zijn HDD staan?
    Misschien is dat ook een bug van deze game?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
  10. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige methode om het niet stoppen van de AI tegen te gaan is het niet gebruiken van flashbacks. Dat is de reden dat ze niet stoppen. Als jij een flashback gebruikt op het moment dat ze de pitstraat inrijden, wordt ie schijnbaar geregistreerd als pitstop en rijden ze vrolijk voorbij aan de pitstraat.
     
  11. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahha oké, misschien dat maar eens proberen dan. Er zijn echter wel circuits waar ik niet zonder de flashbacks kan (Monaco, Singapore) :)
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Pitstop bug heb ik niet meer. Ik reed voor Alonso de pitlane in (zijn crew was dichterbij) maar ik kon alsnog eerder wegrijden. Prima gefixd dus naar mijn ervaring.
     
  13. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een uurtje F1 2010 gespeeld.

    Hij speelt hem wel vanaf de disc.

    Wat is dat spel realistisch zeg, vooral de weersomstandigheden.
    Bijvoorbeeld als het regent en je de curbstones meepakt sta je zo achterstevoren.
    En je moet vooral geen gas geven als je instuurt :p
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is de update een beetje fatsoenlijk of moet ik alsnog een rondje eerder pitten?
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je pit voor de rest dan moet je nog steeds wachten.
    Dit omdat anderen de pits doorrijden waar jij op moet wachten.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als de anderen pitten in 4, dan pit ik in 3 namelijk. Ik heb daar nooit last van gehad gelukkig. Maar als het probleem kennelijk nog niet helemaal verholpen is, dan word ik maar wereldkampioen in een Virgin. :+
     
  17. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand tips voor de laatste chicane in Catalunya? Ga echt continue de slip in met de Virgin.
    2e en 3e curbstones zijn net ijs, lamgzaam of snel maakt niet uit. Rijhoogte is ook niet extreem laag ofzo.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier een voorbeeldje vanaf 01:10. Vooral niet volgas op die curbs anders ben je inderdaad de sjaak want daar slip je best snel weg.

     
  19. Menn0

    Menn0 Xboxfreak

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is die bugfix te downloaden of gaat dit automatisch? heb niks gezien vandaag?
     
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat automatisch als je de game opstart. Maar misschien heb je ;m al? Hij is al een aantal dagen beschikbaar.
     

Deel Deze Pagina