Beste mede XBW leden,
Zijn jullie net als ik ook op zoek naar mensen om gezellig Black Ops mee te spelen die gewoon aardig en vriendelijk zijn?
Die niet alleen voor de beste stats gaan, maar samenwerken of gewoon een praatje maken op live ook leuk vinden?
Meld je dan nu aan!
Zelf ben ik geen pro-gamer en altijd sportief. Ik hou niet van gamers die online schelden, alle mensen die iets minder spelen op hun team voor n00b uitschelden en hen de schuld geven als ze een potje verliezen.
Daarom zoek ik volwassen gamers die gamen nog steeds als ontspanning zien.
Het klinkt wellicht heel arrogant of elitair om eisen te gaan noemen maar ik doe het toch. Dit zal vast reacties opleveren aangezien jonge mensen van 14 ook altijd beweren volwassen te zijn bijvoorbeeld, maar in de regel zijn oudere gamers toch wat socialer en sportiever.
Als je jezelf in de volgende kenmerken herkent lijkt het me erg leuk om samen Call of Duty Black Ops te gaan spelen:
-Je bent bij voorkeur 20 jaar of ouder
-Je stelt gezellig gamen en sportiviteit boven stats en n00bs Pwnen.
-Je praat gewoon normaal, geen straattaal of 1337 speak.
-Je gaat uiteraard COD Black Ops spelen
-Je krijst en scheld niet over xbox live als een potje een keer niet mee zit.
-Je hebt uiteraard wel een microfoon of headset.
-Je laat iedereen in zijn waarde
Ik laat iedereen in zijn waarde: als je bovenstaande omschrijving stom vind of niet mee wil doen prima! Er is altijd wel een groep gamers die hetzelfde over gamen denkt als jij. Ik zoek in dit geval volwassen gamers.
Spelers tot nu toe (gamertags geen forumnamen):
BigSyke NL
Camo81
Wildcat666
AnubisNefer
ZeroNLD
TomHeeswijk
the four girls
Sasuke26
Lukky NL
TrueDeadEyeNL
AMSVORDE