Het is al een tijdje bekend dat Rare is opgekocht door MS, maar wat zijn nu eingelijk de games die we kunnen verwachten. Starfox Adventures op de Gamecube heeft me heel wat uurtjes tot diep in de nacht zoet gehouden. Wat mij nog geen enkel spel op de Xbox is gelukt. Ik heb Perfect Dark Zero, dat is eigenlijk het enige waar ik iets over heb kunnen vinden, wat nu van GC naar Xbox is gegaan... Op de Rare staat ook al geen fuck.
Er komen een aantal games naar xbox. Wat ik tot nu toe weet is dat van de ouwe franchises games gemaakt worden. + er komt een sowieso een game(is al een tijdje in ontwikkeling) van de nieuwe franchise: Kameo, de game is genaamd: Kameo: Elements of Power.
ik wil perfect dark zero en banjo kazooie en conker zijn ook de enige die ik ech ken kameo ook denk ik wel maar wacht toch nog het meeste op zero
perfect dark zero nieuw conker spel banjo kazooie 3 kameo en een race spel met sabre wulf karakters ( voorheen donkey kong racing) Maar voorlopig hebben wij hier van dit alles bizar weinig gezien of gehoord. Rare werkte altijd al langzaam, maar toen ze door MS werden overgenomen meen ik mij te herinneren dat ze zouden proberen om Kameo al ergens in maart uit te brengen. Dat is klaarblijkelijk niet gelukt. Mijn verwachting Kameo ergens in november en in december een grote verassing van Rare voor de xbox. Ik hoop op perfect dark zero, maar ik denk dat het een ander spel wordt. Maar zonder het uitbrengen van Halo 2 ( nu verwacht in maart 2004) dit jaar, zullen ze toch met iets heel speciaals moeten komen. Maar als iemand je kan verasseb is het Rare wel, ik wacht met spanning de E3 af.
Ik heb de Search gebruikt om te kijken of er al topics over waren, maar de search van dit forom is eigenlijk best wel ... Vandaar deze topic dan maar
Rare heeft tot nu toe al 5 titels aangekondigd voor de Xbox, waaronder bekende namen als Kameo, conker's bad fur day, perfect dark en het vervolg op Banjo Kazooie. Belooft heel wat te worden als je zo naar de geschiedenis van Rare kijkt . De zoekfunctie werkt trouwens wel vaker niet naar behoren, hier heb ik ook last van. Misschien dat er is naar gekeken kan worden?
Rare had ook wel slim geweest als het multiplatform was gegaan. Microsoft heeft trouwens wel big money moeten betalen voor RARE want nintendo had 51%van de aandelen ten tijde van de overdracht.
Wat nieuwe info over concker: Het is net alsof tegenwoordig alles op het Internet wordt uitgevochten, nu de ene na de andere online titel bij ons aan komt kloppen. Lange tijd hebben we niets meer van de Rare boys vernomen, waarschijnlijk om alles op te sparen, wij wisten echter al wat interessante stuffus los te wrikken van wat we te zien gaan krijgen op de E3. En aangezien de Xbox het niet zo nauw neemt met de onschuldige zieltjes van menig gamer, rook dat grove seksistische eekhoorntje zijn kans en eiste een nieuw avontuur bij zijn makers. Yep, Conker gaat binnenkort het internet onveiligmaken in een heuse multiplayer game met teambased objective (schelden, moonen, groffe taal spuien, de andere sekse lastig vallen. Kortom wat je ook altijd in onze chat kunt vinden ) inclusief een paar lekkere mini-games, aldus XBM Magazine.
Donkey Kong is van Nintendo, dus dat wordt dan een gamecube kopen. Eigelijk raad ik dat sowieso iedereen aan, houd het niet bij één console. Ben heel blij met mijn xbox, maar zou mijn gamecube ook voor geen goud willen missen. Allebei hebben ze hun eigen voordelen. Maar dit was even offtopic.