Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is ook geen lagg, maar het speelt gewoon stroefer dan offline. Daar vind ik het echt heerlijk spelen.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Okee maakt niet uit, vanavon spelen dan? Ik kan vanaf half 7.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Dat ga ik niet redden..
    Haha wordt het toch zondag..?
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh god:+. Zondag ben ik werken en daarna een verjaardag, maandag ook werken.. Misschien maandagavond.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad, zit best een verschil in. Maar dat had ik ook altijd bij FIFA.

    Vandaag ff competitie begonnen met Tottenham, opzich wel leuk. Werd alleen dik genaaid in de voorronde CL. De bal komt bij mijn keeper, hij schiet hem weg, tegenstander die ging zeg maar door op mijn keeper waardoor mijn keeper hem raakte bij het wegschieten van de bal. Penalty! :lol: Weg CL!
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, kwam je vanuit Alpen? :+

    Ik ga proberen dit shirt te maken in de PES editor:
    [​IMG]

    En dan gewoon m'n eigen embleem erop. Dan heb ik iig een mooi ML offline thuis shirt. Ik vraag me af hoe ik die strepen er op ga krijgen though.
    Is het mogelijk om een strip data van de Daymos OF te kopieren en dan aan te passen? Want ik wil bijvoorbeeld de Fly Emirates pakken van Arsenal, maar als ik die wijzig door er extra strepen op te zetten dan heeft Arsenal dat ook.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, omdat ik maar geen goed shirt kon maken met PES heb ik de thuis en uit kit van HSV nagemaakt! En het embleem. Allen in PES zelf, dus met die kut paint-look-a-like tool. Pics komen morgen! Heeft me echt serieus 2 uur gekost ofzo. 8)

    En pff, wat een kut AI heeft PES toch ook. Ik sta sinds de 7'de minuut 1-0 voor. In de 90'ste minuut krijgen zij een vrije trap rand 16, hij geeft hem voor en ik kop de bal weg: PENALTY! Wat was er dus gebeurd, ik kop de bal weg, maar daarvoor tackled een speler van mij de tegenstander.. WAAROM?!?!
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  8. dniworrom

    dniworrom Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    whoooo wacht even, stadion-editor?? zit dit in pes zelf of is dit een apart programmaatje, en betekent dit dat je eigen (en dus meer) stadions kan bouwen??
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt je eigen stadiums bouwen ja, die optie zit in het spel zelf.
     
  10. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nu weet je dus hoelang het duurt om dit x18 te doen! Ben benieuwd nasr je pics!! Anyway denk dat ik mij usb maar ff doorstuur na iemand die de jupiler league wil... Want het programma werkt niet mee!! Evengoed ben nu paar dagen weg dus wordt dan eind vd week!
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb jij het via de computer gedaan of via de game zelf?
     
  12. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ingame..(en vision camera..) Dat zie je ook wel enigzins in de kwaliteit, maar ik denk dat ik toch een hoop mensen blij ga maken binnenkort.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gisteravond Pjanic gehaald voor op 10, wat een heerlijke voetballer. Samen met El Hamdaoui mijn fijnste speler. Ruiz is een flop, die gaat binnenkort verkocht worden.. Elke keer rent 'ie op goal af, laat dikke Henk op de 2de ring een scheet en valt Ruiz weer om, ben er klaar mee.
     
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb deze game gisteren geruild voor FIFA. Ik werd er te agressief van, controllers vlogen door de lucht. Het automatisch (verkeerd) selecteren van spelers of spelers die niet naar een bal dicht in de buurt rennen en al helemaal het vrijlopen in de diepte haalde al het speel plezier weg voor mij. Wel jammer dat ik nu de Jupiler Leauge van Tuur niet kan uitproberen maar ik kon het niet meer aan.. hopen dat volgend jaar de foutjes eruit zijn en ook mijn vrienden overstag gaan.

    Jullie nog veel plezier met alles!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je last van het verkeerd selecteren van spelers hebt, is het jammer dat je het spel geruild hebt, want volgens Jon Murphy wordt gewerkt aan een fix voor dat probleem...
     
  16. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat gelezen? :)
     
  17. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet enkel het verkeerd selecteren van je speler, dat enorme frustraties opwekt, er kloppen veel meer dingen niet. Wat het selecteren betreft, ik heb het op semi staan en het gebeurt heel vaak dat als ik met een speler naar de bal ren en er bijna ben, ineens de speler automatisch uitgeschakeld wordt en een speler is geselecteerd die 30 meter verderop staat.|:- Verder het probleem wat Daz gisteren al aangaf, met dat de AI overtredingen maakt terwijl je in de opties aangeeft dat maar een speler een sliding mag maken. Ik heb ook al gehad dat ik in het strafschopgebied met een tackle de bal afhandig wil maken, schoffelt een AI speler met een sliding een andere speler onderuit, met gevolg dat je een strafschop tegen krijgt.|:-

    Ook bepaalde animaties zijn ronduit belachelijk. Als je een steekpass geeft op een speler die scherp staat en je hebt een voorsprong opgebouwd op de verdediging, moet de spits te vaak op het allerlaatste moment ineens zijn looprichting veranderen om goed achter de bal te komen, waardoor ineens de snelheid er compleet uit is en de verdediging je weer inhaalt.|:-

    Ook klopt er niets van overtredingen die je tegen krijgt, te vaak zie ik in de herhaling dat ik wel degelijk de bal speel, toch wordt ervoor een overtreding gefloten. Ander ergerlijk punt, waarom wordt een bal in de aanval automatisch naar een speler gespeeld, die buitenspel staat? Hoe zacht je ook passt of hoe je ook op een andere speler richt, de bal gaat automatisch naar de speler die buitenspel staat. Gisteravond ook zo'n leuke grap, ik kreeg een corner en twee van mijn speler bleven achter de achterlijn staan, op het moment dat ik de corner nam liepen ze ineens het veld in, met als gevolg dat er afgefloten werd voor buitenspel.|:-

    Alsnog vind ik na twee jaar Fifa het lekkerder spelen dan Fifa, maar van bepaalde zaken deugen geen donder.
     
  18. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik dus echt nooit last van, gewoon bij management auto slide OFF en de CPU maakt echt NOOIT automatisch een sliding. Heb er nu denk ik zo een 200 games online op zitten en de penalties die ik heb wegggeven, zijn echt gekomen doordat IK besloot een sliding te maken.Met dat switchen ben ik het overigens wel eens, dat is echt irritant.

    Ik ben sinds deze week weer even bezig met FIFA 11 Ultimate Team, pff geef mij maar Master League Online. FIFA 11 UT voelt precies als FIFA 09 UT, als je een sterke spits hebt, zet je iedereen weg en kwa snelheid kan de gemiddelde verdediger je niet bijhouden. Terwijl in PES, kan ik zelfs dudes met Ronaldo enzo stoppen met Valeny als ik het goed time. Ik krijg bij FIFA het gevoel dat je constant A moet inhouden, om zo 90 minuten druk te zetten en degene die door blijft drukken wint. Zo lijkt bijna elk potje op het vorige potje als je ziet dat je tegenstander Rooney voor heeft staan, dan weet je dat je verdediging bij voorbaat al kansloos is.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Rubber Duck, heb je het over off line of on-line?
    Ik kan me in sommige gevallen voorstellen dat on-line daar invloed op heeft, bijvoorbeeld bij die slidingen en dat verhaal van die animaties.
     
  20. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben afgelopen week met een nieuwe ML begonnen, kan zijn dat het daar dan niet goed staat en dat ie daarom soms met twee spelers een sliding maakt. Maar dan nog, als ik met een speler een bal met een staande tackle afhandig probeer te maken, waarom maakt dan een AI speler een sliding?
    Het verhaal gaat enkel over offline, online speel ik eigenlijk nooit. Heb met Fifa wel eens online gespeeld, maar na een paar keer tegen een über team te hebben moeten spelen, had ik het wel gezien. Wat de animatie bij die steekpass betreft, je ziet dat de speler als hij bij de bal is, ineens dat hij een stap zijwaarts gaat maken en omdat hij dan afremt, is in een keer de snelheid uit de aanval. Het gebeurt niet altijd, maar wel regelmatig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina