Hmmz , ik wil hem misschien samen met m'n zusje halen , maar ik heb nog een heleboel vragen : 1. Hoe loop je rond ? Een of ander geel ding of niet ? Ik wist het niet zeker want volgens mij had ik ook vaag iets gehoord dat je met de controller je sim bestuurde ofzoiets. 2. Heeft het spel ook de extra's uit de nieuwere uitbreidingen ? Kun je net als bij Hot Date naar een stad, net als bij Vacation op vakantie , of net als bij Unleashed een huisdier kopen ?? 3. Heb je gewoon weer een buurt , of nog steeds meerdere ? 4. Zijn er eigenlijk nog andere objecten dan bij de gewone ? En kun je de kleur van iets veranderen ?? Ik had nog een aantal vragen , als ik er op kom dan post ik ze wel
Ik weet geen antwoord op die vragen maar meestal staat er op de achterkant van de verpakking (doos) wat je in het spel kunt. Dus misschien is naar de winkel gaan en even kijken een oplossing op de vragen van je.
Ik weet niet op alle vragen een antwoord maar voor zover ik weet: 2. er zijn geen uitbreidingen, teminste nog niet aangekondigt, en je kunt niet naar de stad of op vakantie 3. er zijn een paar objecten toegevoegt en er zitten een paar van alle uitbreidingen in voor zover ik heb gehoort. Voor de rest weet ik het niet. Ik zou gewoon wat revieuws lezen (zijn er zat denk ik omdat de sims op de ps2, xbox en gc uitkomt)
1 ja je moet dingen aanwijzen en lopen met dat gele ding. 2 Nee het is eigenlijk alleen maar het alle eerste sims spel. Dus er zitten ook geen extra meubels of andere leuke hebbe dingetje die wel in het rijken leven zaten voor op de pc. 3 Als het goed is kan je gewoon verschilende buurte nemen. Dus iedereen kan een eigen buurt nemen 4 nee het is eigen bijna het zelfde als de sims op je pc. Alleen nu 3d en en je kan een familie met ze 2en besturen. Zo doet je de 1 het huishouden en de andere zorg voor de vrienden.
Je loopt inderdaad rond met een gele pijl ( werkt beter dan je zou verwachten ) het spel kent nog geen uitbreidingen maar wel een aantal nieuwe voorwerpen en het is 3d
1Je moet hem opdrachten geven,dus klik daarop en hij gaat daarheen,je kan hem dus niet zelf besturen met het pookje(zoals halo) 2Nee 3Je hebt d8 ik meerdere buurten(ben nog steeds met missie's bezig,heb die mode al vrijgespeelt maar nog niet mee begonnen) 4Paar nieuwe objecten ja
Ja maar er zitten geen opjecten in die wel in het rijke leven zatten. En ook kan je geen tweede verdieping meer maken.
Ik heb ook nog een paar vragen. 1. is die gele leserstraal wel soepel genoeg of gaat die straal vooruit met hoeken. 2. Hoeveel nieuwe objecten zitten erin en watvoor? 3. als je met 2 spelers speelt, is het dan mogelijk om elk een huis te bouwen of elk in een gezin? 4. Kan je tijd hierbij ook vooruit draaien? 5. hoeveel missies zijn er en wat voor missies zoal? en kan je ook nog steeds vrij zijn zonder de missies uittevoeren? 6. is er ook weer een tweede etage of hebben ze dit in deze versie geschrapt? Vr.Gr. €lp
1 - Gaat soepeltjes hoor... 2 - Ik weet niet hoeveel, maar deze nieuwe objecten moet je eerst unlocken. Zo heb ik bv. een "make-up-tafel-ding" gezien, hiermee kun je je sim een ander uiterlijk geven. 3 - Voor zover ik weet is het geen bal aan om met 2 spelers te spelen. Je wordt beide in een huis geplaatst waar je dan een opdracht krijgt (zo veel mogelijk geld lenen van mensen of bv. zo veel mogelijk vrienden maken). Wie deze opdracht binnen 10 min. zo goed mogelijk weet te voltooien, wint. 4 - Ja 5 - Per huis moet je een bepaald aantal dingen doen, en dan kun je door naar het volgende huis. Zo moet je: - geld lenen van je moeder - koken leren - TV maken en in een ander huis: - alle apperaten maken - spulletjes kopen - het huis maken (die is kapot) - 2 keer promotie krijgen 6 - Geen idee... M'n zusje speelt dit spel, dus ik weet er niet alles vanaf. Zelf vind ik het maar een stom en saai spel