Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxart - Officiële website - Opmerkingen ~~ Platforms Xbox 360, PS3, DS en Wii (Al uit op de PC) ~~ Uitgever Electronic Arts ~~ Developer Electronic Arts ~~ Genre Simulatiespel ~~ Release datum Oktober 2010 ~~ [gb]Informatie:[/gb] De Sims 3 is een videospel en het vervolg op De Sims 2 en The Sims. Het spel is verschenen op 4 juni 2009 voor de PC en komt nu dus ook naar de consoles. In het spel kunnen spelers Sims, een soort mensen, creëren, hun huizen bouwen en inrichten en ze vervolgens besturen in het dagelijks leven. Het spel is een levenssimulator. ^top [gb]Screenshots:[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] ^top [gb]Achievements:[/gb] ^top [gb]Boxart:[/gb] ^top [gb]Officiële website:[/gb] Hierzo! ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Hoe vaak ik soms de Sims bash omdat het veel uitmelken is, soms is het toch wel vermakelijk om te spelen. Zal hem dan ook zeker checken op de 360 omdat het toch vermakelijk is. Plus omdat mijn PC het niet aan kan! ^top
De pc-versies en de console-versies zijn nooit echt met elkaar te vergelijken. Op de pc draaide het meer om het bouwen van huizen en verschillende families maken terwijl de console-versie meer draaide om op avontuur te gaan met slechts 1 sim. Ik verwacht nu precies het zelfde.
The Sims 3... vind het af en toe wel leuk om te spelen maar daar laat ik het bij. Ga hem dus niet halen. Ps; Drie jaar oud topic
Haa! dat was een van mijn eerste Topics die ik gemaakt heb. Wat een faal. Maarja, deze is compleet dus deze mag blijven.
Verwachting zijn dus net iets anders, spel lijkt nu meer op de pc versie. Inmiddels heb ik h'm toch maar in de pre-order gehangen. Er is toch niets mooiers dan samen met het vrouwtje op de bank de sims spelen. Hoop dat het verhandelen van spulletjes online ook nog wat geld opleverd.
Ah, dan komt ook de uitbreiding 'Sims 3 Late Night' uit voor de PC. Nog een voordeel van de game op de computer. Belangrijke nieuwe feature? Boob en ass sliders voor create-a-sim.
Lijkt me wel chill om te spelen maar kun je nou ook gewoon ergens naar toe rijden dan alleen maar thuis te zitten of dat je alleen via het menu ergens anders naar toe kan ?