1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :| Vaag. Dan weet ik niet wat er gebeurd was, maar ik heb dat compleet gemist. Afgelopen week heb ik bijna niet gespeeld, maar soms wel ff aan laten staan als ik bijvoorbeeld ff wat eten ging bouwen of ff de deur uit moest (goud verzamelen he ;) ).

    Volgende keer ben ik van de partij :cool:

    :b:
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Uitgespeeld...
    The Darkness..sjees..kunnen die gasten daar nou echt, echt niet iets originerers verzinnen ofzo..8) Iets te veel naar Alan Wake gekeken ook..ach who cares. Het was wel geinig. Niet meer dan dat. Veeels te makkelijk. Er kon ook zoveel meer gemaakt van worden maja.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik ben nu bezig geld te sparen, wat heb je veel nodig zeg 8), maar even no-life blacksmithen en huizen kopen.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nu 5.5 miljoen 8)
    Ben alleen maar suffe side quests aan het doen om punten te scoren om alle schatkisten open te maken...
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mijn teller staat momenteel op 18 miljoen + nog 8 miljoen die ik in de schatkist gepompt heb :+. Helaas kan ik er niks meer mee, misschien overzetten naar een andere Hero, voor een volgende playthrough :).


    Wou dat ik dit geld had toen ik net koning werd :9
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je weet volgens mij wel wat je te doen staat als je een Evil gaat spelen. ;)
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Net koning geworden. Nog iemand tips voor eventuele belangrijke keuzes die nog komen?:)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Bij het gedeelte waar je de belasting kan veranderen op alcohol hem niet lager zetten, of je wilt iedereen in Albion non stop dronken hebben. :+
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Maar wel
    levens redden.
    :)
     
  10. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Bewaar nog wat wanneer ik het spel koop *)
    Geintje, hahaha xD
     
  11. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    jmmr dat je ni zoveel dungeons en catacombes hebt zoals in 2...en heb nog niet egt veel legendarische wapens gesien ofzo
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Tsja, dat geld kan je later makkelijk terugverdienen :), of er moet een Riot komen omdat ze alcohol willen maar dat lijkt mij niet.
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een bug in het spel zit waardoor side quests uit je quest list verdwijnen? Weet ik of ik daar rekening mee moet houden. Ben nu al aardig ver en wil eigelijk niks missen...

    Edit: waar kan ik zien hoe lang ik heb gespeeld?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik zoek een vrouwlijke Fable 3 speler waarmee ik kan trouwen, kindje maken en een partnership sluit voor die achievements. Eventueel kunnen we ook dan die achievement halen waar je 2000 punten moet behalen in Mourningwood Fort, kan via co-op en dan moeten we samen maar 2000 = easy.
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Moet het een vrouw zijn? :+ Je kan ook trouwen met een kerel en een kindje adopteren!

    @DraiMeister

    Wat voor type sidequest? Die voor een relatie, van een bewoner, of echte sidequest? Die van bewoners/echtgenote/kind wil wel eens verdwijnen als het te lang duurt.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bied mij aan, alweer.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Oh wist niet dat je ook online kan adopteren, nouja als PowerLines wilt dan doe ik het wel even met hem. Je wou sowieso toch munnyz hebben toch? dan kan ik je even een shitload geven. Moet je maar zeggen wanneer je kan.

    Net alle keys behaald, gisteren die kabouters. Morgen even die bloemen in Aurora doen, heb al die paarse en rode dye dus alleen nog groen en blauw dacht ik. In die boeken heb ik geen zin, alleen nog even die online achievements en dan heb ik genoeg Fable 3 gespeeld voor een tijdje. :+
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik stuur je straks wel een bericht via XBL. Hoe is de blade spell eigenlijk? Ik heb die altijd fijn gevonden om mee te spelen.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Fireball + shock is beter, omdat er geen vertraging zit in het vuren naar je vijand. Als je blades hebt, circelen ze eerst nog boven je character voordat ze naar je vijand schieten en dat geeft ze tijd om jou nog even een paar patsen te geven.

    Toch heb ik nu ook de blades aanstaan in combinatie met shock (voor stun effect), voornamelijk omdat ik blades er een stuk toffer uit vind zien.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Die paar secondes zijn niet zo belangrijk dat het bepaalt of je dood gaat of leeft in Fable ^^. In dit spel kan je wel gaan met hetgeen wat je het leukst vind.
     

Deel Deze Pagina