ik kan mn Hardened edition met een beetje mazzel maandagavond afhalen en dan hoef ik MoH denk ik helemaal nooit meer te zien (tot een eventueel vervolg, want nogmaals er zit best potentie in. Het is alleen nog niet af )
Hopelijk gaan Battlefield etc dan ook gewoon door En ik ben zelf al zat van CoD. MW1 was gewoon super, die complete verandering t.o.v. CoD 3 maar ik snap niet hoe ze nu nog zo'n stunt kunnen uitvoeren waardoor de gamers geboeid blijven.
Dat is ook wel zo, Cod stopt wel een keer neem ik aan De multiplayer van BO is bijna gelijk aan mw2 op paar andere modes wapens en maps na Maargoed Moh hadden ze gewoon meer tijd aan moeten besteden, ik koop deelte 2 als hij komt zeker niet meteen, kijk eerst de reacties af na een paar weken en speel hem eerst bij een ander
Ze zijn wel sluw dat ze de BF3 Beta bij MoH limited edition (en hem dan ook echt op de schijf hebben gezet) hebben gedaan. Nu verkoop ik hem niet
In de clean sweep modus lijkt het me ook niet handig om als kanonnenvoer vol voor closecombat te gaan, dan verlies je team het iedere keer. Voorzichtig te werk gaan m hoort hier een beetje bij... Ik vind het wel leuk om even ter afwisseling te spelen.
Ik vond de SP supertof, alleen te kort. De SP had minimaal 2 x zolang moeten zijn, ik ben nu begonnen met MP en die speelt ook lekker weg met sfeervolle en mooie maps.
Ik zit in zo'n TYFUSlevel nu. Ik moet een MG supressen en ik schiet al mn magazijnen leeg en die homo van een Patterson loopt maar niet door. Oke, level dus gewoon gerestart. Net uitgespeeld. Best vermakelijk maar te makkelijk. Maar moeilijk is ook niet leuk dus ik heb me vermaakt
Vandaag eindelijk voor het eerst Cruise Missile support mogen gebruiken. Wat een klap zeg . Uiteindelijk heb ik 1068 punten gehaald maar blijkbaar werd die 1000 punten achievement niet geunlockt, waarom niet ?
Effe een vraagje: Ik ben silver member, en kan nergens de MoH demo vinden. Is hij er ooit geweest? Ik heb al ge-googled maar daar staat wel van alles over een Beta en een Demo... Zit ik er nou naast of niet?
Nee die Quartermaster achievement. Bleek dat ik hem verkeerd heb begrepen, dacht dat ik over 1000 totale punten in 1 ronde moest halen . Dus vanaf nu defensieve support i.p.v. offensieve support gebruiken.
Zat online in een heerlijk team, lijkt wel of de release van black ops, nu al zijn vruchten begint af te werpen. Campers en kd freaks zijn richting CoD, online gameplay van moh kan hier alleen maar beter van worden.
Zojuist Quatermaster chievo geunlockt. Het is inderdaad steeds defensieve support ipv offensieve support gebruiken. Nu heb ik alle multiplayer achievements geunlockt . Het valt mij op dat er weinig snipers zijn, nu COD7 is uitgekomen. Mooi voor MoH gamers