[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb er een in elkaar geflanst. Die zal niet goed gaan lopen maar ach, dan is er zoals de mods willen tenminste een aparte plek voor hardware en software discussie.

Ik wacht nog even met het online plaatsen omdat ik van meer mensen wil weten of ze een dergelijk topic wel willen zien. :)

edit: Waarom afwachten, als je over games wilt praten zal het wel moeten. :+
    Dus Mensen, HIER als je over de games wilt praten.
    Wehkamp. ;)
    Doodnerveus. :+

Als de mensen bij Wehkamp nou een keer iets meer kennis hadden van de producten ed zou ik hun nog wel vragen of ik voor woensdag dus verzekerd ben van een exemplaar, maar ze zijn daar echt oliedom. 8)
    Al heb ik nog wel hoop omdat Wehkamp nou niet echt een winkel is waar mensen gelijk aan denken om dergelijke apparaten bij te bestellen. Enige reden dat ik het daar had gedaan was vanwege die 10% korting.

Wel iig mooi om te horen dat ze niet aan het liegen zijn en ze echt nog binnen moeten krijgen. :p Dat is al iets.

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  2. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Belde net naar Futurezone(waar ik een pre-order heb staan)

Zegt ie doodleuk: verwacht ze donderdag.

haha :thumbs:

ff afwachten dan nog maar. Eerst nog maar eventjes Black Ops spelen dan...

(ik zei natuurlijk: officiele release is wo. waarna hij ook zei: oja, woensdag)

Maar ik heb nog steeds hoop op morgen.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Kinect is gekraakt
    Nieuws | 8 november 2010 - Sneller dan verwacht heeft een lid van de NUI Group, een organisatie die besturingssystemen probeert te kraken, de beveiliging van Kinect weten te omzeilen. In principe worden via deze 'exploit' de mogelijkheden van Kinect bloot gelegd voor iedere creatieveling met programmeervaardigheden, ware het niet dat de persoon verantwoordelijk voor deze exploit zijn bevindingen niet deelt. Hij wenst het namelijk voor zijn eigen bedrijfje te gaan gebruiken. Het zal echter niet al te lang duren voordat andere hackers in zijn voetsporen treden.

In onderstaande video kun je de resultaten van het werk van de hackers zien. Het Kinect-accessoire beweegt na het hacken heen en weer op commando en de gegevens van de accelerometer worden op het scherm getoond.

[yt]DkODbZwGinQ#![/yt]

4. Matthixbox

Matthixbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is snel...

Heb nog even informatie opgezocht voor als je te weinig geheugen hebt voor de software voor Kinect:
    If you have an original Xbox 360 console with no hard drive, you should also attach a storage device with at least 256 MB free space. You can use an Xbox 360 Hard Drive, Xbox 360 Memory Unit, or a USB flash drive.

http://download.microsoft.com/download/F/6/6/F6636BEB-A352-48EE-86A3-ABD9C0D4492A/kinectmanual.pdf Tekst te vinden op pagina 6.

Dus dan lijkt het mij duidelijk dat ik een USB stickie kan gebruiken voor de updates van Kinect.

5. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet voor NXE?

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    zondag kinect 250GB besteld bij bart smit, en kreeg om 1645 vandaag een mailtje dat het pakket bij TNT ligt 8)

vanochtend meteen de kinectimals actie besteld van 30 euro, en ik kreeg net in de gaten dat mijn vrouw kinectishape of zoiets besteld heeft..

tsss... het is ineens ONZE console ipv dat stomme ding van JOU :cool:

ach ben benieuwd of ie dan daadwerkelijk morgen wordt afgeleverd, of toch woensdag... we gaan alvast maar wat "stretch and limber" oefeningen doen, alhoewel.. voor diegene die Zombieland gezien hebben:

7. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd dan. Kan natuurlijk dat t pakket niet 'op tijd' bij TNT is geleverd om morgen af te leveren(net als met normale post die voor 18 uur in de brievenbus moet).

Van FRS kreeg ik bijv. afgelopen do. een mailtje dat Black Ops verstuurd is. Heb em nog steeds niet ;-) Dikke bullshit dus en wordt gewoon morgen geleverd.

Maar heb ook hoop op Kinect morgen :)

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vanmiddag een exemplaar bij de Intertoys vast laten zetten. Morgenmiddag maar even zeuren of ze hem al binnen hebben :p Ik hoop wel dat ik genoeg ruimte heb in mijn kamer... Anders moet ik met het bed aan de sleep! :p

9. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Kan kinect op elke Xbox 360 worden aangesloten?

Heb zelf een Arcade met 100 gb harddisk (me oude ging kapot en heb een zo kaal mogelijke Xbox gekocht ;) )

Alvast bedankt :)

10. Hawk Tartaros

Hawk Tartaros Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja via usb.
    De oude modellen moeten alleen nog een extra stekkertje in de stopcontact doen omdat de usb niet genoeg voeding geeft.
    De nieuwe doet dat wel.

11. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA, dit vind ik zo'n goeie!

Dit is nou ten voeten uit wat we willen bereiken met Kinect. Nog steeds Halo Reach, Fable 3, Gears voor de mannen met controller, maar voor de kids en vrouwen ook vertier in de vorm van Kinect en casual games. Dan nog video via Zune en hopelijk volgende jaar ook nog muziek via Zune en tataa, we hebben de 3 screens and a cloud for real in Nederland.

Man, ik sta echt stijf van de adrenaline!

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Lang leve het reserveren. :emo:

*zucht*...

13. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, dat is kut. Ik heb nu ook Black Ops nog niet, (waarschijnlijk zit ie gewoon bij de post) maar Kinect haal ik gewoon direct in de winkel. Heb pre-order bij een gameshop en anders loop ik naar intertoys morgenvroeg. Heb alleen niet die kortingsbonnen gehad :mad: (10% korting op kinect en 15% op games(voor Dance Central))

Hoop toch nog stiekem op vandaag. Ze zijn al in de winkels, of ze krijgen ze vandaag binnen, anders kan je morgenvroeg niet gaan verkopen...

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Net bij een Bart Smit geweest en die heeft met het hoofdkantoor gebeld waar ze zeggen dat Kinect niet vandaag (zoals ze verwacht hadden), maar pas donderdag binnenkomt. Lekker soepele release...

Goed idee geweest hoor om het zo laat pas uit te leveren. :thumbs:

edit: Op de site staat 'Speel gegarandeerd op de dag van de release!'
    Hm... misschien daar maar bestellen?

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Hier komt hij gewoon overal morgen in de schappen te liggen ook bij Bart smith.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, wat een gedoe. :+ Waarom kan Wehkamp nou niet eens voor de verandering doen wat het zegt en gewoon morgen leveren.

edit: Wacht, hoe weet jij dat? Werk je bij de BS?

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  17. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel gek vind is dat ik shops zie die de packs met xbox samen al wel hebben, maar de losse kinect nog niet. Zo maar eens een belletje wagen. Dat donderdag verhaal heb ik ook al een keer gehoord. Kan gewoon niet. MS maakt een big deal van Kinect, dat kunnen ze niet verklooien...

18. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Vaag... misschien weet Mr.X. meer? :)

19. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed dat is het risico als je het bij een webshop besteld, als je op de releasedatum gaat shoppen heb je hem gewoon.:b:

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sure, maar dat wilt niet zeggen dat ik happy ben. :p
    Ik vind dat ik redelijk ruim op tijd had besteld; nog voor de 'hype'. Had niet verwacht dat ik zo ver naar achteren gebumpt zou worden.

Maar het minste wat Wehkamp had kunnen doen is me op zijn minst even laten weten dat ze niet genoeg binnen zouden krijgen. Zelfs dat is te veel gevraagd. Het is dat ik zelf de bestelstatus in de gaten heb gehouden..

:mad:

Deel Deze Pagina