Fifa 11 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door GoDz ViSioN, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
  2. Munnie

    Munnie Guest

    Iemand nog goeie serie A spelers?
    Wil een italiaans team. :)
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
  4. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een saaie thread is dit geworden, alleen maar pasterige posts van hoeveel coins personen hier hebben gemaakt met de verkoop van spelers. Zou wat leuker zijn als er wat inhoudelijkere posts kwamen, bijv. hoe je met je 1 miljoen sterrenteam alle cups aan het winnen bent en wat wedstrijdverslagen.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als deze thread je niet aanspreekt, moet je er gewoon niet naar toe gaan. Zo moeilijk is dat toch niet, of wel? ;)
    Als je zelf ook FUT11 speelt, maar gewoon een leukere thread wil, doe er dan wat aan. Ik zeg; doen! :+

    Van Persie als CM, held! Ik ga dit jaar denk ik voor de Ibrahimovic op de CDM, vriend van me had dit vorig jaar. Hij is sterk, kan goed koppen, heeft een goede pass en een geniaal afstandsschot. Geniale CDM dus.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo een post als die van jou nu, dat is wel interessant. Zo krijg ik nog tips van goede spelers op de juiste posities. En het is leuk om te lezen wie andere mensen graag in hun team willen. Ik hoef alleen niet constant te lezen: ik heb messi voor 1000 coins gekocht en verkoop hem nu voor 120.000. Het is wat interessanter om te weten welke spelers mensen willen halen met zoveel geld en hoe zij het online doen. Nu lijkt het alsof het alleen maar om coins gaat en niet zo zeer de gameplay.
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heerlijke wedstrijd gespeeld, was echt veel beter en overklaste hem in het veld spel. Ging hierdoor "te mooi" proberen te voetballen, en echt zo schlemielig krijg ik de 0-1 tegen :+

    Daarna laatste tien minuten vol aanval 2x op de lat grschoten:x en in de 87e en 89e minuut 2 doelpunten van Novakovic O-)

    toch nog gewonnen :+
     
  8. Munnie

    Munnie Guest

    Heb nog steeds dat probleem dat alle spelers andere namen hebben :confused:
    Kan iemand mij dit beter uitleggen hoe ik dit moet veranderen?
    Online is het wel normaal...
     
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon steeds de nieuwste spelers selectie update's binnen halen, dit werk bij mij:+
     
  10. Munnie

    Munnie Guest

    Heb ik ook gedaan, maar nu is het alleen online bijgewerkt :confused:

    En om de wedstrijd raken er bij mij gemidd 1/2 geblesseerd... slaat ook nergens op :x
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2010
  11. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een geweldig zilveren team, maar ik wil graag ook een golden team maken. Ik wil dus me team uit één competitie maken, maar welke competitie is dan het beste? Als je kijkt naar spelers tussen de 79-83 ongeveer, die betaalbaar zijn.
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    mmm ja ik speel nooit offline:+ dus dat weet ik niet

    sorry
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Bundesliga, Eredivisie, Russische Competitie O-)
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alles behalve de Premier League eigenlijk, Primera Divison is soms ook nog wel wat duurtjes. Rest is goed te doen, hoor!

    Eredivisie is leuk; goede spelers (+ inform spelers); dicht bij huis :+.
    Italie is vet: veel goede, en toch goedkope, spelers. Maar de echte toppers zijn daarentegen wel prijzig (Inter Milan spelers; Maicon, Sneijder, Milito, etc.)
    Bundesliga heb ik niet echt iets mee, maar zitten wel goede spelers in: kan een goed team worden.
    Russische competitie: veel leuke russische spelers, en allemaal goedkoop. Denk aan Bystrov, Arshavin, Pavluchenko, Zhirkov, Kerzakhov, Kolodin, etc.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  15. Munnie

    Munnie Guest

    Ben zelf bezig met serie A.
    Materazzi is koning. :)
    Ook zanetti gekocht en heb pandev, seedorf, motta en nog wat van dat soort spelers.
    Dure moeten nog komen. ;)
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dure spelers zijn ZWAAR overrated. Ze zijn misschien wel snel, maar een Walcott, Abonglahor, Bale e.d zijn sneller en beter.

    Ik kan met mijn defensie ( Ajax / PSV / Twente ) gewoon Torres, Rooney en Ronaldo afstoppen. Gelukkig heb ik Julió Cesar in m'n goal staan, die vent stopt werkelijk alles. 3 rebounds, geen goal voor hem.
     
  17. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij een eredivisie team? Op je keeper na dan...
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze zijn inderdaad overrated ja, maar bijvoorbeeld een Ronaldo heeft gewoon alles 'perfect' eigenlijk. Die IF-Ronaldo al helemaal.

    Torres is ongeveer even snel, maar scoort en dribbelt beter als Agbonlahor. Wat wil je dan? Honderduizend coins meer voor het scoren en dribbelen? Ach ja, als ik het geld zou ik het wel doen. Geeft een goed gevoel om zo'n speler in je team te hebben. :+

    Heb je nog wat leuks gekregen uit de pakjes of niet, Ramp?
     
  19. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Eredivisie een beetje normaal middenveld qua levels? Achterin heb je toch ook niet echt goede spelers... IF Douglas, maar verder?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    CB:
    IF Douglas 84
    Vertonghen 77
    'Maza' 76
    Vlaar 76

    RB:
    Van der Wiel 77
    Manolev 73

    LB:
    Pieters 71
    Nog nooit een Anita ofzo gezien?

    Middenvelders:
    IF Dzsudszák 84 (LW)
    IF Lens 82 (RW)
    Ruiz 81 (RW)
    Afellay 78
    Toivonen 77
    De Zeeuw 77
    Engelaar 75
    De Jong 75
    Janssen 75
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina