1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ga weer een nieuwe character levelen, iemand die wil RAF'n/mee levelen op Stormreaver? :)
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik mag van mijn guildies niet meer level 80 hebben :+
    Dus nee, helaas..
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet meer? Bij ons juichen ze het alleen maar toe, behalve mages dan. :cool:
     
  4. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben overal wel een overkill van iets (bij mij helaas paladin omdat ik het zelf ook ben)

    En inferius ik wil best RAFen. Lijkt me wel leuk een keer. Maar heb niet super veel tijd eigelijk.... Dus ligt eraan hoeveel jij van plan bent te gamen ;p
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben best een speedy gonzalez als ik eenmaal begonnen ben. ;) Zeker als we ook echt via het RAF systeem zouden werken, level 60 in 2 á 3 dagen. :+
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Als je gearscore hebt moet je die verwijderen, daarna deed bij mij inspect het weer. Is toch een nutteloze addon.
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Donderdag na mijn tweede tentamen meteen in de avond beginnen met RAF. Met een klasgenoot, helaas wel alliance, maar liever dat dan compleet onbekend zijn ergens en met een random gozer RAF'en waarvan je geen garantie hebt dat hij je niet gewoon gebruikt voor de 30 dagen.

    Al zou ik deze characters:
    Orc Male Warlock
    Tauren Male (Prot) Warrior
    Tauren Male (Resto) Druid

    Toch toffer dan:
    Human Female Warlock
    ?? ?? Prot Warrior (ben ik nog niet over uit, waarschijnlijk Dwarf male, maar die racials zijn dramatisch)
    Night Elf Female (Resto) Druid

    Bovendien al 100 alliance characters geleveld. Mjah ik moet het er maar mee doen :+

    Ik wacht sowieso echt zwaar op die hernieuwde racials van de huidige races. Worgen (lame) en Goblin (aardig) hebben echt véél betere racials. Warlock word sowieso mijn main, dus staat al vast dat het human wordt, maar voor de rest....
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had geen enkele mod gebruikt.
     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Blue post heeft zelf aangegeven dat het niets te maken heeft met addons maar gewoon een bug is.
     
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup ik heb er ook last van, met nog veel meer andere bugs.

    Hangar bug in Isle of conquest is ook erg vervelend :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat een heerlijke pug gisteren. 20 man naxx 25 gedaan, de eerste 5 bosses. Jammer dat we wipete op die boss met dat rare groene lava dansje. We hadden voor de titel willen gaan.

    Moet zeggen dat ik zelden zulke klasse healing heb meegemaakt. Toch ff 3 achievements erbij van naxx en bovendien had ik daarvoor al met een guildie heroic sethekk halls gecleared. Jezus wat is die eindbaas belachelijk makkelijk daar. Geen mount helaas en was ook niet een druid mee.
     
  12. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet flamen, maar je snapt dat je het over naxx heeft, wat iedereen out geared, en een lvl 70 HC? Logisch dat het makkelijk is!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja ok, maar sommige bosses zijn nog best kut als je ze pas voor de 2e keer doet. Je moet het toch doen met minder man dan het maximale.

    Vond het zelf wel leuk, zo pik ik tenminste wat punten mee. :+
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is lvl70. Die kun je makkelijk solo clearen. Daarnaast dropt de eindbaas de mount niet. En wat bedoel je precies met dat er geen Druid mee was.

    Zo zie je maar in Naxx dat als je de tactics niet goed weet of door hebt je nog steeds gewoon wiped.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    WoW sucked:D heb het een tijd gedaan had een lvl 80 DK en Warlock toen kwam de nieuwe patch en het is gewoon een tering spel geworden hoezo kun je van dungeons de beste Tier hale:eek: ben er mee gestopt zal t ook nooit meer spelen ook niet lol waste of money
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt dat je dat even met ons komen delen :emo:
     
  17. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Rot je nou weer op, sukkel. :'-(
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb ook niet gezegd dat de eindbaas die mount dropte, dat is Anzu ervoor. Ik weet ook wel dat je die solo kunt doen, maar met een guildie is het wel leuker.

    Er was geen Druid mee omdat dat niet meer nodig is. Je kan nu geloof ik gewoon met je eigen sleutel naar binnen. Die heb ik al tijden.

    Zie gequote bericht eens over Faction Changes etc:

    Word dus mooi direct Worgen als de server niet overbelast raakt.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    soz man moest het ff kwijt eerlijk is eerlijk zo is het gewoon... ik vond het echt een gaaf spel met 25 man naxxramas enz en nu? alles is te makkelijk het ewoon echt vergaaid door blizzard...
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Cata gaat weer moeilijker worden! Kun je weer gaan spelen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina