Halo en 60 hz -->> hapert

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 8 mei 2003.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe komt het dat als ik me xbox op 60 hz speel halo om de 5 seconden even hapert?? Ik heb dit en andere xboxxen die ik heb gezien ook, het vreemde is dat een vriend van mij zegt dat hij het niet heeft en zijn xbox staat op pal 60 aan. Komt dit omdat hij een nieuwe xbox heeft (versie 1,2) ik heb een 1.0

2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm vaag, ik heb er nog geen last van gehad, feit is wel dat halo niet geoptimaliseerd is voor 60hz, en dus ook iets smoother draait als je je xbox op 50hz zet.
    Als je Op legendary speelt is het normaal dat ie af en toe hapert, omdat er dan teveel enemy's op het beeld verschijnen voor de arme geforce 3 :)

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij hapert ie niet op legendary als ik op 50 hz speel, en ik krijg ook niet meer enemys maar ze gaan gewoon moeilijker neer

4. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het niet aan je tv als je tv het niet aan kan gaat hij zoals jij zegt flippen

5. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, bij mij op 60 hertz tript HALO ook, het stottert ook als niemand in beeld is, ligt dus echt wel aan het xboxje :mad:

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook aan je TV liggen, moet je even kijken of het 60hz ondersteund. Of is het bij de andere games niet zo?

Ik heb het iig niet.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Vreemd dat 60 hz bij andere games goed gaat en zelfs met me Gamecube gaat 60 hz perfect dus denk niet dat me tv het niet ondersteunt

8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie mischien meer als 1 tv in huis dan kun je kijken of het wel aan de tv ligt. En anders mischien Microsoft bellen ?

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat het aan de Xbox ligt. Ikzelf heb er iig nooit last van (gelukkig! :D)

10. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan dat pal60 want iemand had met moto gp constant een framedropfestijn en toen hij pal 60 aanzette was de framerate ok.

11. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Hiervoor is Halo niet gemaakt. Dit was ook een van de eerste spellen, hij is gewoon niet geoptimaliseerd voor 60 HZ. Wat boeit het trouwens? Het ziet er wel wat rustiger en lichter uit, maar het is Halo...... een geweldig spel met of zonder 60 HZ:)

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt. Halo kan je alleen in 50Hz PAL spelen anders happert hij niet normaal. Komt omdat hij daarvoor gemaakt is, ze hebben (helaas) niet aan de PAL 60Hz optie gedacht.

Kortom, niks mis met je game, maar aan PAL 60 hebben ze gewoon niet gedacht! Wel zonde...

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar nu de vraag hebben ze dit in de nieuwe xboxxes gerepareerd ofzo want een vriend van mij heeft het probleem niet.

14. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    herz is toch hoeveel keer het beeld verandert in 1 seconde

15. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    hoeveel het beeld ververst word, hoeveel keer het beeld verandert is fps

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraagje :
    waar zorgt pal 60 voor

17. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb hetzelfde probleem, ik dacht namelijk altijd dat ik last had van lag tijdens het spelen op xbconnect, maar toen ik de xbox op 50 herz zette loopte het vloeiend. Maar nu heb ik zelfs op 50 herz dat het beeld soms "stotterd" tijdens campaing mode::{ :'-( :'-(

18. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de game gewoon wat buggy is, want ik heb het zowel in 50Hz als in 60Hz, en ik heb het al met twee xbox-jes geprobeerd op diverse tv-toestellen die 60Hz ondersteunen. Misschien ligt het wel aan de hardware?

19. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik merk het alleen maar in de co-op , maar ik vind het niet storend.

20. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik dat gewoon op mijn Xbox instellen of moet ik dat op mijn tv doen?

Deel Deze Pagina