1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jeuh, mijn eerst online match: 2-11. Kut MP zover, veel te veel chaos online. Misschien dat ik meer moet spelen? |:-
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    No shit, Sherlock!

    Maar dit is toch ook niet de bedoeling? Op youtube zie ik nu gameplays verschijnen met sniper-gameplay erin, die gewoon snipen alsof ze een opa zijn met reuma. Inzoomen, 3 seconden wachten, bakje thee drinken, trigger indrukken en hopen dat je raakt.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, schijn bedriegt met die mooie montages. :F:
     
  4. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze game is echt wel gehyped! Ik zeg niet OVERhyped want ik heb het zelf (nog) niet gespeeld. Maar een hype is er zeker wel van gemaakt.
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    jah ;)
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb nu meerdere games geprobeerd te snipen en het werkt absoluut niet, ik heb agressief gesniped(veel rennen, maar wel zelf tactisch proberen te positioneren, en het camp stijltje dat meer succes gaf. Als ik een schot wil nemen voordat hij bijna de muur om rent lukt dit gewoonweg niet door die achterlijke patch, ik heb me als een "sniper"gedragen en hardscope aan één stuk door maar mij lukt het gewoon niet om goed te presteren ermee, gadver.
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Snipen is idd VEEL moeilijker geworden. Ook niet meer die standaard OneShotKills.

    Maar let maar op. Er gaan ongetwijfeld nog wel een paar hele goeie snipers opstaan
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh jah deze game heeft natuurlijk geen carepackage glitch :emo:
     
  9. Life

    Life Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    2
    Je geeft zelf al antwoord.

    In het begin is het gewoon wennen en kan het chaotisch over komen idd. Dat had ik ook. Nu gaat het gewoon goed :)
     
  10. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel erg overdreven, je zal wel teveel gewend zijn aan QS
    ik ben een slechte sniper en speel dat eigenlijk niet maar het gaat me met die wager matches erg goed af, dan moet het voor iemand die veel sniped toch zeker wel gaan lukken?
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Oh het is niet dat ik geen mensen kan raken, het is alleen dat het teveel tijd kost allemaal. Van die 10 potentiële kils die jij kan maken kan je misschien hooguit de helft raken puur en alleen door die 2-3 EXTRA seconden, mensen of zijn al een gebouw binnen gesprongen of hebben je al neergeknald.

    De eerste paar seconden bij het inzoomen zijn compleet random, de kogel gaat niet precies waar de crosshair is. Treyarch wil snipen "realistisch" maken door mensen een bepaalde speelstijl aan te dwingen door die patch tegen quickscopen. Zelfs al geef je mij een stoot tegen de schouder de kogel zou alsnog precies moeten gaan waar de vizier op het moment was toen ik de trigger overhaalde. Het is in iedergeval nu zo extreem moeilijk om een goede score te halen met de sniper dat het gewoon geen lol meer aan is.
     
  12. James Pond

    James Pond Guest

    Ooit een Rainbow Six game gespeeld? :lol: die lijkt hier in de verste verte niet op.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nu lvl 23 met 1.44 K/D. Ik stond gisteravond in de 36000 op ranks maar dat zal nu wel veranderd zijn.
     
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Jezus wat is dit makkelijk geworden. Mijn eerste potjes stond ik steeds eerste met k/d van 3 of 4 steeds. Nog geen een keer in de min gegaan 8)

    S&D is wel moeielijk trouwens :+
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het precies andersom, al gaat het nu overal wel goed. :cool:
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij gaat het wisselvallig. Maar ben vooral bezig met capturen in Domination. Lekker punten scoren. :cool:
    Al is dat nooit goed voor m'n K/D! 8)
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het volledig met je eens, maar ik zou toch Black Ops > MW2 neerzetten ;)
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ik net sharp shooter te doen, wordt de host ge-migrate aan het begin van het potje. Ik weer 2 streepjes connectie, dag 1000 cod points. Met one in the chamber ook: als je een slechte host hebt heb je eigenlijk al verloren. Of je moet je targets gaan leaden, maar dat duurt natuurlijk veels te lang.
     
  19. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik merk dat KPN Experia Box weer voor heel wat problemen zorgt...
    ik kon gister ook in geen enkel potje komen, vandaag echter wel, alles loopt naar behoren, hoop dat het zo blijft...

    voor degenen die ook een Thomson 789 router hebben, moet je iig de UPnP hebben ingeschakeld... ga in je browser naar 192.168.2.254
    dan naar Toolbox en Shared Apparaten en Spelen
    via configuratie wijzigen (rechtsboven) kun je het vinkje van UPnP aanzetten
    je Stricted NAT wordt dan OPEN (kun je ook zien in MW2, of Testen via de Netwerk settings van je xbox dashboard)...

    dit hielp gisteravond dus (nogmaals) geen moer, maar vandaag kom ik overal zonder problemen in... (zowel Default, Locale en Locale Only)
    wel merk ik dat ik inmiddels op een andere server range terecht kom binnen het spel zelf, dus misschien was er gewoon sprake van overbezetting...

    neemt niet weg dat ik nog steeds vrees voor wat er vanavond gaat gebeuren, als de drukte binnen NLD weer toeneemt, maar goed, het is iig iets...
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook levert veel op ! :p
     

Deel Deze Pagina