Burnout 2 vs Midnight club 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 8 mei 2003.

  1. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2003
  2. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Burnout 2.

    Waarom denk ik dat. Gewoon omdat in burnout de gameplay veel meer snelheid heeft. Het is ook weer wat anders om zoveel mogelijk schade te veroorzaken i.p.v zo goed mogelijk te racen.

    Ik heb trouwens previews gelezen van MC en waren niet zo heel positief. De reviews van Burnout waren daarentegen erg goed!
     
  3. Drome

    Drome -

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Midnight club 2 lijkt mij een stuk leuker omdat je met XBOX-LIVE tegen elkaar kunt racen
     
  4. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    precies.....het valt dan ook niets te vergelijken |:-
    De 2 hebben hebben zulke grote verschillen dat zelfs veel mensen in staat zouden zijn om ze allebei te kopen; maar zoals ook eerder werd gezegd: Burnout komt vele malen beter uit in gameplay en dan maakt het eigenlijk helemaal niet meer uit of de 1 wel live racen is en de ander alleen maar live score bijhouden. Voor een coolere racegame waar je Live tegen elkaar kan spelen zou ik zelf dus niet MC kopen
     
  5. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb burnout2 sinds gisteren en ik moet zeggen dat de gameplay me nix tegenvalt! de bestuurbaarheid van de auto vind ik enigzins lijken op de wagens in rallysport en die is super! Bovendien is de crash-mode erg vermakelijk! Midnight-club 2 ken ik niet, maar burnout2 is cker een aanrader.
     
  6. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht eigenlijk liever om Midtown Madness 3, alhoewel burnout 2 me ook vet lijkt... Het enige vette aan midnight club zijn de motoren...
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf zou eerder MC2 kopen omdat hjij Xboxlive heeft en het concept van MC2 spreekt mij erg aan. Ik heb Burnout 1 weleens gekocht maar ik vond er geen zak aan, vandaar dat ik Burnout 2 waarschijnlijk niet ga kopen
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb burnout 2 voor de ps2 en hij is wel tof. MC2 ga ik niet halen heb vandaag net ghost recon gekocht en ga binnenkort rcw, mm3 en moto gp 2 nog halen.
     
  9. Ik heb toenet bij de Nedgame Burnout 2 gespeeld. Het is wel een vette game, voor even dan, ik denk dat je er snel mee uit bent gespeeld. Alleen het kruispunt crashen blijft natuurlijk leuk. Ik vind in realiteit Burnout 2 niet echt een uitblinker maar dat zal ook wel niet de bedoeling zijn denk ik. Midnight Club 2 heb ik geen idee wat het voor game is maar voor fun moet je denk ik toch voor Burnout gaan gewoon een beetje lekker cruisen. Het is niet een al te moeilijke game je kan, als je een beetje oplet en serieus speelt, makkelijk winnen maar het is natuurlijk leuk op tegen het verkeer in te rijden enzo. Ik zou Burnout 2 kiezen ook al weet ik niet wat Midnight Club 2 voor game is maar Burnout 2 is meer mijn soort game niet al te serieus maar gewoon lekker racen.

    -|>341# /\/\341
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Burnout 2 lijkt me persoonlijk leuker, weet ook niet waarom. De cijfers voor Midnightclub 2 vielen ook tegen

    @|>341# /\/\341 welkom op het forum, lekker posten, ga zo door
     
  11. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    midnight club 2 dat lijkt me namelijk zwaar wijs met live (als ik het eerdaags heb) , dan beuk je met je auto een gozertje van z`n motor af :) maar singleplayer lijkt hij me ook wel leuk dan zit je een beetje op je motor te racen met de politie achter je aan _O_
     
  12. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 2 natuurlijk. De besturing van Burnout is gewoon zo heerlijk en dat is het belangrijkste van een racer.

    Ennuh Burnout 2 staat op Gamerankings.com op 90,2% en Midnight Club 2 op 87,0%.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  13. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa maar je moet echt burnout1 Niet gaan vergelijken met burnout2, of daarom juist niet burnout2 halen..
    burmout1 was gewoon een complete port, dat weet iedereen..
    heb hem ook gekocht tijd terug, in 1 dag uitgespeeld, en weer teruggebracht, gezegt dat ik em saai vond, en ghost-recon ervoor geruild:D easy man..

    Maarjah, zelf kan ik ook niet kiezen..
    motogp2, MM3, MC2, of burnout2:confused: omg:D:p
     
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog een verschilletje:
    Burnout 2 scoort bij (bijna) alle i.net sites/gamebladen een 8,5 of hoger..... MC2 laat al wat negatieve puntjes horen.

    Ik ga defenitely voor Burnout 2, CRASH!!!!!!! :)
     
  15. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 2 lijkt me cooler ik heb midnight club 2 ff op ps2 gespeeld vond er geen ene flikekr aan
     
  16. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, is dat zo? Dan ga ik toch nog eens goed nadenken.
    Ow wat is dit moeilijk8)
     
  17. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    OK dan!!! veel positiefs over Burnout 2 dus!
    blijf maar lekker kome met die verhalen!
    Maar ik denk dattik hem wel koop...
    en daarna motogp 2 en daarna MM3... racen!!!
     
  18. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Is bij Burnout de multiplayer uitgebreid of niet?
     
  19. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 2 offline vet omdat je dan van die maffe dingen kunt doen zoals dat crash gebeuren.
    Midnight Club 2 is vet als je online gaat :).

    Beetje van beide kanten. Een beetje van mezelf en een beetje van Maggie ( :confused: )
     
  20. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, zoiets denk ik ook.
    MC2 is leuker als je Live kan en Burnout 2 als je niet Live kan.
     

Deel Deze Pagina