1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[SPOILERS] Halo Reach: Solo on Legendary

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MetalSonic, 26 sep 2010.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Pistol raap ik alleen op wanneer ik ze nodig heb. Ze liggen er altijd dus het is zonde om een rocket launcher of sniper niet mee te nemen omdat je al een plasma pistol hebt. Zo denk ik er iig over.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is me gelukt! :cool:

    Ik hoorde veel mensen hier zeggen dat Exodus de lastigste missie op Legendary zou zijn. Ik had hem dan ook voor het laatst bewaard, maar het viel imo reuze mee. Nightfall en Pillar of Autumn waren wat mij betreft pittiger.
    Gisteren nog een missie op Heroic gedaan en wat lijkt dat ineens makkelijk als je Legendary gewend bent! Het gat is ongelofelijk groot. :)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je dan idd het gevoel dat je niet meer dood kunt ;)
     
  4. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad zo deed ik het ook. In het begin van het level, voordat je het ruimteschip in gaat, is het aan te raden de juiste wapens te zoeken. Als je in het schip van de covenant komt dan heb je diezelfde wapens nog steeds bij je. Ik zelf nam een shotgun mee voor de close combat en een dmr voor de afstand.

    Ik vind zelf het lastigste stukje in dit level dat als je terug moet nadat je in de bridge bent geweest om het schip naar het grote schip te sturen. Dan kom je weer in die grote ruimte waar allemaal gastjes staan met needlerifles en dergelijke. Basicly ben je meteen dood als die ruimte betreedt.
     
  5. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu een paar levels gedaan op legendary... vanavond weer verder :)
     
  6. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan Nightfall zo'n beetje helemaal skippen als je maar door en door sprint. At least, thats what I did ;)
     
  7. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha daar kwam ik ook achter toen ik met de huidige weekly challange bezig was. Je hoeft niet alle gevechten aan te gaan zoals bijvoorbeeld wanneer je die wapensmokkelaars voor het eerst tegenkomt. Had me heel wat pijn en moeite kunnen besparen. XD
     
  8. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    handig om te weten, want die moet ik ook nog doen op Legendary :thumbs:
     
  9. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Die weekly challenge heb ik gehaald door een paar keer 'restart mission' te doen en dan elke keer 10 á 15 mensen op het begin neer te knallen :+
     
  10. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    zoveel mogenlijk die plasma pistol combo gebruiken.

    Daarna overgaan op de grenade launcher en pak alle granaten op die je kunt vinden :)
     

Deel Deze Pagina