1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zijn er nog meer die MS wheel rijden?
    En zo ja met welke settings?

    Vind de FF nogal tegenvallen.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De laatste chicane van Catalunya neem ik altijd in zijn 3 of 4 dan heb je veel meer grip en kun je eerder op het gas.
     
  3. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij ook met een MS Wheel en heb alle FF op 100% staan maar je hebt gelijk, de FF valt inderdaad tegen.

    Heb ook een MS Sidewinder Wheel op de PC en daar slaat het stuur uit je handen als je ergens tegenaan rijdt. Ook voel je gewoon aan je stuur dat de auto op uitbreken staat als je (bijna) te hard door een lange bocht gaat (voorlaatste bocht op Spa bijvoorbeeld)

    Denk niet dat het aan het stuur ligt maar meer aan F1 2010 maar weet dat niet zeker.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ook wel een beetje aan het stuur denk ik, omdat dat ding ook is gemaakt om op schoot te gebruiken
     
  5. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Een stuur die je in je schoot moet houden? Wat een onzin, als je in de auto zit dan ga je het stuur toch ook niet op je schoot leggen. :+
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nee inderdaad, in de auto klik je je stuur vast op een tafel, zit je op een gewone stoel en plaats je de pendalen zodat ze goed voor je staan....

    oh en vergeet niet je keukenraam open te zetten als je een koel race-briesje wilt voelen... :F:
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Antraxxx, mag ik vragen met welke assists aan je rijdt?:)
     
  8. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet voor niets een stuur, anders ga je maar met een controller spelen ofzo. :F:
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Prima dat je er zo over denkt, maar het MS stuur is ontworpen zodat het ook prettig op je schoot staat;)
     
  10. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Je stuur wiebelt alleen maar op je schoot..
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Maar toch, het is ervoor ontworpen, het werkt voor geen meter, maar niet iedereen heeft de ruimte voor een extra tafel/playseat/wheelstand/etc....

    Ik zou graag weer verder gaan met F1, maar er komt zoveel goeds uit de komende tijd... Helemaal geen tijd :mad:
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb het stuur zelf ook gehad en het ging aardig met het stuur op schoot. Ik had geen ruimte in m'n kamer voor een tafel of playseat. En met m'n nieuwe bed heb ik dat helemaal niet meer.
    Maar goed, zoals ik zei ging het best aardig met het stuur op schoot. Natuurlijk het is prettiger als het vast zit aan een tafel, maar je kunt er gewoon mee racen!
     
  13. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    tsjonge dit topic is echt dood zeg. amper nog mensen die hier iets posten. is er geen online toernooi ofzo?
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat veel mensen CoD spelen op het moment ;)

    Online toernooien weet ik niks van maar speel zelf nog redelijk vaak online en daar zijn gelukkig nog genoeg mensen :)
     
  15. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er achter gekomen dat dit spel online geweldig is! Oké, los van die beukers die denken dat ze Destruction Derby in hun xbox hebben zitten.

    Ben nu level 30 !!
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lvl 40 :)
    Duurt nu echter wel erg lang voordat ik lvl 50 ben.

    Het is idd de eerste bocht overleven en dan komt het wel goed , al heel veel mooie en eerlijke gevechten meegemaakt.
    Maar er is wel meer dan 50% kans dat je de eerste 2 a 3 bochten eraf getikt word of een penalty oploopt door een mongool die veel te vroeg remt of plotseling weer de weg oprijdt.
     
  17. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan F1 2010 te gaan kopen maar wil dan ook een Stuurtje hebben lijkt me toch wat fijner/beter dan de gewone controller maar wat voor stuurtje kan ik dan het beste kopen volgens jullie? waar rijden jullie zo al mee?

    alvast bedankt!
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Met stuur is idd een stuk fijner :)

    Aan te raden is het microsoft stuur maar die is helaas niet meer leverbaar.
    Anders een logitech stuur of fanatec stuur.
     
  19. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    www.apexracingleague.co.uk

    :thumbs:
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Logitech wordt volgens mij niet ondersteund op de 360 toch? In ieder geval de G25 en G27 niet.
     

Deel Deze Pagina