vorige week mn xbox besteld bij Wehkamp, mooie aanbieding met Jetset Radio Future en Sega GT.(op 1 CD) heb ik m gister eindelijk binnengekregen ik als een gek uitpakken om meteen te gaan gamen... niet dus. hij geeft telkens weer dezelfde melding dat ik moet controleren of t wel een goeie CD is of dat ie niet beschadigd is. het vreemde is nu dat hij wel audio cd's en DVD's probleemloos afspeeld ligt dit nou aan het spel of is er iets mis met mn xbox?? de cd is verder brandschoon! en moet ik nou wehkamp gaan bellen of microsoft? en om een nieuw spel vragen of de hele xbox naar 1 van beiden opsturen? en hoe zit het met verzendkosten ed.? iemand?? thnx gertje
Als ie cd's en dvd's gewoon wel afleest, kan de laser niet stuk zijn. Het moet waarschijnlijk aan het spel liggen.
Das niet helemaal waar, ik hem met mijn xbox hetzelfde probleem gehad, hij speelde wel cd´s en dvd´s af en de mijn oude spellen alleen bij mijn 3 nieuwste spellen kreeg ik dezelfde melding. Ik heb hem opgestuud en de dvd drive is vervangen, maar in jouw geval zou ik eerst even contact opnemen met wehkamp omdat hij net nieuw is.
ja ik kan dus van niemand een spel lenen omdat t allemaal ps2 nerdjes zijn zal wehkamp maar ff bellen dan.. mar hoelang kan zoiets duren voor je m weer terug hebt dan? bij wehkamp wel eens heel poosje dacht ik gertje
je kan ook met je spel naar een gameshop gaan om te kijken of het spel het daarwel doet dan weet je zeker dat het niet aan het spel maar aan je xbox ligt.
ja ik heb gister wehkamp gebeld ze komen vanmiddag tussen 12 en 6 de CD omruilen pas als dat ook niet werkt nemen ze de hele xbox mee wel snelle service eigenlijk ik hou jullie op de hoogte gertje
dan hoop ik dat je moeder gister vrij was.. hebben ze een nieuw playback kitje afgegeven!! ik moet nieuw spel!!
ik had zoiets ook met Halo! een bepaald level kon ie nooit laden, ik was echt pissig en ik had hem pas een week. gelijk de bartsmit gebeld, die deden daar heel moeilijk over. gelukkig kreeg een nieuw Halo-exemplaar en die werkte wel weer gewoon. dus jongen geen paniek
Ik heb dit met cd-r's. Kan dit komen omdat mijn Xbox een oudere versie is (ik heb hem gekocht in november)?