Jow luitjez... Nou heb ik een paar dagen geleden Morrowind gekocht en ik ben er achter gekomen dat het een zwaar diepgaand spel is... Nou wil ik graag weten wat je het beste kan kiezen als je het voor het eerst speelt ( ik ben nu Redguard, Warrior met Tower Sign) en wat kan je het beste in het begin naar toegaan?? Alvast bedankt
hmm ooit gehoord van de ubergrote morrowind thread. En een beetje rustig he. maarre dat kan je het beste zelf weten. Probeer gewoon wat en als je het niet leuk vindt start je het opnieuw. Wil je een warrior, mage of een thief worden.
Hier is dat topic Bij morrowind moet je eerst bedenken wat wil gaan doen/bereiken. Als je een ridder wil worden ofzo. Is de redguard best good als je thief wil woorden kan je beter een ander nemen. Enzovoort je moet eerst bedenken wat je wil worden. En daarbij moet je dan kiezen welke skills het handigst zijn. Bijv je wilt een ridder worden. Kies je een redguard en een sterrebeeld met veel strength.
Je kan het beste naar de Guardtowers in Caldera en Ald Ruhn In beide stadjes liggen een paar complete armor die je kan jatten en verkopen. Dan heb je in ieder geval wat doekoes om mee te beginnen
oi ik heb het spel ook een paar dagen en ben ook redguard (met zelf gekozen skills maar wel strength, long blade, heavy armor enz) en dat vind ik wel relax. ik probeer alleen wel zo snel mogelijk mn security hoog te krijgen zodat ik al die kisten enzo kan openen die gelocked zijn. verder zou ik als ik jou was zo snel mogelijk alle opdrachten vervullen die mensen van je vragen en bij fighters guild en nog andere guilds gaan. hierdoor krijg je snel geld en relaxte spullen en stijgen je skills snel.
Ook een kleine tip; Ga in Balmora naar de Mages Guild en koop bij de jonge dame bij de teleporter daar een Bound Spel (bijv. Bound Longsword). Je moet effe kijken wat je maior skill wapen is en daar een bound spell van kopen. I
en wat gebeurd er dan? ik heb net op level 6 die umbar gast verslagen. vond ik toch wel een hele prestatie op level 6. waar een crossbow en een onbereikbare rots al niet goed voor zijn. dat umbar zwaard is echt goed en 110000 waard!! owja en is het zo dat je iemand 2x moet taunten voordat ie je aanvalt? bij de 1e keer doen ze nml niks. ben nu hard mn personality en speechcraft aan het trainen om makkelijker te kunnen taunten en admiren enz.
Je moet iemand iets van 3 a 4 keer SUCCESVOL taunten wil hij je aanvallen. note: als je dispostition op 0 staat zeggen ze altijd jou are pathetic of zoiets. (dan lukt het dus niet meer) Effe een algemene tip aan jou en alle andere die Morrowind nu pas beginnen te spelen. Als je een level stijgt altijd ook een puntje bij luck doen. Dat is de enige die nooit een verdubbelaar krijgt. Ik heb nu alles op 100 en luck zit nog op 60. Wat ik hiermee wil zeggen is: Alle die andere komen wel op 100, bij luck is dat niet altijd het geval.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=20109 voor al je vragen over Morrowind kees kloost