Beste lezers, Ik wil graag met mensen kunnen praten op bijvoorbeeld COD of op FIFA 11 maar Family Settings houd dat tegen. Als ik erop druk staat er dat ik een code van 4 tekens moet invullen maar ik heb die code niet gekregen? Hoe kan ik erachter komen wat die code is? Snap er niks van... Alvast bedankt
Family settings is ingesteld door een ouder voor ouderlijk toezicht. Je kan zelf het wachtwoord niet achterhalen
Vaag, hun weten geloof ik nieteens dat ik Xbox live heb en wat het is......... Hoe weet Xbox dan wie mijn ouders zijn?
Ik heb geen code ervan gehad hoor.. waar zou die moeten staan dan? en heb 2 mail adressen gebruikt die van mezelf zijn.
nee nog nooit, maar waar kan je hem dan aanvragen of veranderen? ben nog nooit bij dat family settings geweest maar wil wel graag kunnen praten met vrienden.
ja gevraagt, maar ze wist van niks ze weet niet eens wat xbox live inhoud Dus wat hebben me ouders hier mee te maken? Ik heb toen ik me aanmelden bij xbox live 2 emailadressen gebruikt moet in een van die 2 de code staan?
Nee dat denk ik niet. Hoe oud ben je? Want misschien komt het dat je voice-chat geblokkeerd word door je leeftijd die je hebt opgegeven bij je emailadres. Maak anders een adres aan met als leeftijd 18 en gebruik die. "Hoe weet Xbox dan wie mijn ouders zijn?" --> Dat is een goede en toch enigzins lachwekkende vraag (no offense)
maar dan moet ik ook een nieuwe GT maken of kan ik ook alleen het email adres wijzigen? zoja waar? en kan ik dan wel in family settings?
heb hem al een hele tijd, nieuw heb net iets bij me gamertag opties veranderd en sinds nu kan ik wel geluid van andere die praten ontvangen... op Call of Duty kan het dan zo zijn dat het niet aan die family settings lag?