[offtopic] Ik train dat altijd, bij aggressive skate is het heel belangrijk, anders geraakt je nergens op (hier filmpje waar ik ook aanwezig was : http://www.youtube.com/watch?v=5il7Fpc_vVM&feature=player_embedded ) [/offtopic] Gisteren nog is dance central geprobeerd, ben eigenlijk wel goed op pokerface (meer dan 300 000 op medium en 4 sterren)
Kinectimals is gelukkig volledig in het Engels. (wel met NL ondertiteling, maar daar lig ik niet wakker van)
Oh... Dan staat die 360 zonder dat ik het weet op een US/UK locale? Zou kunnen natuurlijk. Zal straks iig eens kijken. Maar toch wist ie dat ik uit NL kwam, want de NL ondertiteling was automatisch + de game wist me te melden dat alle voice dingen uitgeschakeld zouden zijn omdat dat in onze regio (nog) niet ondersteund wordt.
het leek me veel slimmer om deze game uit te brengen in lokale talen... dat is voor de doelgroep(kids) veel beter en makkelijker, of een combinatie.. de acties in t engels maar iemand die t alla dorah brengt.. "om je tijger te laten springen zeg je jump, zeg jump!".. net als viva pinata... nu moet je de hele tijd vertalen wat er verwacht wordt... voor de rest valt mij de benodigde afstand erg tegen.. minimaal 1.8mtr slaat nergens op.. dat is echt té weinig, ik zit (definitief) op gemeten zo'n kleine 2.35mtr, maar regelmatig dat hij mij kwijt is, bepaalde akties niet geregistreerd worden(bv lay dead bij kinectimals, dan moet mijn dochter op de bank gaan liggen op 2,50 DAN ziet hij haar wel)(er is ook zo'n truukje dan moet je op op je knieen zitten en dan met je handen op de grond kloppen.. hij registreert ons gewoon niet...) In het begin stond de kinect onder de tv, maar toen kwam hij de hele tijd in conflict met de rand van de kast waar de tv op staat. Hij staat nu op de tv, iets meer afstand gekregen hierdoor, maar t haalt allemaal niet veel uit. -heb dit ook allemaal vermeld op old skool- Eventueel zouden we de kamer kunnen herinrichten(de vrouw vind dat altijd leuk om te doen, ik wat minder met al dat kabel werk)maar ik vind dat MS toch ECHT op de verpakking minimaal 2,30-2,50 moet zitten en niet 1.8!!
Voor de kids is het inderdaad beter als het volledig in het NL's is, maar gelukkig ben ik (of mijn zusje) geen kid meer. Met de afstand heb ik geen problemen gehad. Alleen dat ik zie bij Dance Central of Your Shape dat het bovenste gedeelte van mijn hoofd afgekapt was. Maar dat heeft verder geen invloed gehad. Ik moet ook niet zo groot zijn! Sensor is mij (of wie dan ook) nog nooit kwijtgeraakt. Ook zonder problemen op de grond kunnen liggen () bij Kinectimals. Op een afstand minder dan 2,20m van de sensor. (2,20m is tot de uiterste rand van de bank, ik lag daar natuurlijk voor)
Het wordt voor iedereen een beetje experimenteren wat werkt. Bepaalde kleding die heel baggy is bijvoorbeeld is moeilijker voor Kinect dan strakke kleding. Sjaaltjes om de nek of dikke kragen heeft Kinect ook moeite mee. Maar ook bijvoorbeeld te kleine kinderen. Je hebt een bepaalde skelet structuur nodig om door Kinect herkend te worden. 4 jarigen die ook nog eens erg klein zijn zullen vaker niet herkend worden dan iemand van boven de 1m30. Daarnaast helpt het om Kinect op ooghoogte te plaatsen. Hij vindt het erger om je hoofd kwijt te raken dan je voeten.
Ik kan em proberen nog iets hoger te zetten (staat nu op ongeveer 1,40). Was/ben alleen bang dat ie dan misschien de vloer kwijtraakt. Ik neem aan dat ik dan even alles opnieuw moet calibreren?
Hehehe ooghoogte is voor iedereen wat anders. Overigens is 1.m40 prima, dan zou ik hem mooi daar laten. Denk er wel aan dat hij ook inderdaad naar beneden moet kunnen kijken. Als je hem op de tv zet of een plankje of zo, dan moet hij wel op de rand staan, zodat hij echt naar beneden kijkt en niet naar de rand kijkt.
Heeft er iemand al andere games aangeschaft ? (bv. sports, your shape fitness,...) En ben je er blij mee ? Vind het wel leuk bij sports dat er bowlen in zit maar anders vind ik het niet echt speciaal uitzien... Ik weet namelijk niet welke ik nog zou kopen.
Ik heb Joy Ride er nog bij gekocht nadat ik de demo had gespeeld die bij Adcventures zat. Het sturen werkt verassend goed! En de stembesturing heb ik ook aan de praat gekregen, met de instucties die eerder werden vermeld.
Weet iemand of er nog te koop is in nederland? Ik lees er niet zo veel over. Alleen de woensdag werd er wat over gepost, maar daarna niet meer. Ik heb hem zelf woensdagochtend om 9 uur in de mediamarkt gekocht en daar waren maar 5 te koop.
Hoi! Even voor de zekerheid: kinectimals is zover ik kan zien toch alleen met nederlandse subs te spelen? Want ik geloof dat mijn console helemaal op nl staat maar toch blijft kinectimals Engels gesproken met Nederlandse subs!?
Nee hoor hij is helemaal Nederlands (zonder subs) Locale en land op Nederlands. Ik ben niet voor niets bij ms langs geweest Nederlands xbox account? en NL locale