1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Geinig. Er zitten ook muziek instrumenten met muziek nummers in de game. Kun je soort guitar hero spelen als mini-game. Net in een lighthouse apart gevecht gehad. Schijnbaar kun je iemand die half leven heeft gewoon coup de grace doen als ze op de grond liggen.

    Menu vind ik in de pc versie nogal onhandig gedaan en ga me steeds meer ergeren aan het geklooi met de map. Open World is het inderdaad, maar dat was deel 1 ook. Dit is niet anders. Je kan overal naar toe en het is een grote wereld met veel dungeons om in rond te dwalen.

    Ben op moment lvl7

    edit-paar screens
    2 zijn van het eerste kleine dorp waar je in het begin terecht komt. Ziet er sfeervol uit en je hebt het idee echt door een dorp te lopen. Andere foto laat zien hoe erg het blur effect is. En het kost tijd om daar aan te wennen.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2010
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    360 versie? Tweede screen doet me wat aan AC denken :)
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    dus nee dit is niet de 360 versie.

    graphics hebben inderdaad veel weg van AC+Oblivion
    Maar in tegenstelling tot AC is het sneaken en moorden wel goed verwerkt in deze game. Die groene enhanced dagger heeft al heel wat levens genomen hehe. AC is daar en tegen een kut game die veel potentie heeft, maar het niet toont. Daardoor is het na 10-15mins al gedaan met die game.

    Heb net overigens een uur lang op een paard rond gereden. Irritante is dat het beest traag op gang komt en stroef is met keren uit stilstand en beginnen met lopen. Maar na de eerste paar stappen kun je er tempo in trappen. Er zit ook een "Trial" e.d. waarin je op snelheid het 1 en ander moet doen. Je voelt dan hoe soepel het paard door de bochten gaat e.d. Trap je het paard te veel...dan trapt hij je er af hehe. Vind het goed verwerkt in vergelijking met andere games. Helaas kun je niet vanaf het paard een gevecht aan gaan en moet je eerst afstappen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2010
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zooo dan klinkt goed hoor. Maar jij en ik zijn het absoluut niet eens over bepaalde dingen, Assassin's Creed I vond ik een zware tegenvaller maar II maakte alles goed. Maar is niet erg, wij hebben allemaal onze meningen :)

    Hoop dat ik nog een bericht van Dynabyte ontvang wanneer ze hem verstuurd hebben.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    I wanna plaaaaaaaaay! Net bericht gehad dat hij verzonden is....
     
  6. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    In Hengelo hebben de Gameshop Twente en de Bart Smit het spel te koop. Ik ben het nu aan het installeren. :)
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt hier eigenlijk ook weer een demo van?
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ben nu al 5-6 uur in de game en draag nog steeds dezelfde armor. In de stores alleen maar junk. gelukkig kun je zelf alles upgraden.

    Vind het aanbod in side quests dusver erg tegenvallen. Op het begin eiland was er niks. Heb toen alles verkent en wat lopen lvl'en in dungeons. Het nieuwe continent dat volgde idem. Je moet dan moeite doen om aan de andere 1/3e van het continent nog wat te gaan doen en daar krijg je eindelijk wat meer side quests.
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb dus ongeveer een uurtje kunnen spelen vandaag en omdat nog niet veel mensen hem hebben is hier een korte impressie van mij.

    Laat ik eerst even aangeven dat ik tw1 nooit gespeeld heb en dus ook niet echt weet of hij nou beter is.

    Het eerste wat mij opviel is dat de graphics niet denderend zijn, maar ik stoor mij daar helemaal niet aan. Het speelt gewoon lekker weg. Je hebt wat haperingen hier en daar, en er komt best veel in een keer op je af kwa informatie en de te verrichte handelingen. Als je daar eenmaal doorheen bent begint het steeds leuker en leuker te worden. Ik zit nu dus op wat ik denk een soort van introductie eiland waar ik leer vechten, boogschieten en wat andere handigheidjes. Toen ik daar eenmaal een beetje losgelaten werd ben ik begonnen met verkennen en vechten en na 2 minuten had ik het al voor elkaar... Ik was dood. Het is geen oblivion waar je kan hakken en terwijl je oma bellen om nog eens tussendoor je tanden te flossen. Er zit echt gewoon een soort van moeilijkheids graad in. Mijn tip is... Veel saven haha. Ik moet nog heel veel uitvinden dus Meer kan ik nog niet zeggen. Tot nu toe is het een vermakelijk spel!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat doe ik standaard in RPG's. :thumbs:
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Veel saven is inderdaad standaard. Als je melee gebruikt is het handig om af te wisselen qua aanvallen. Tegenstanders met schild en armor moet je vaak blokken en dan op de counter aanvallen om dan met de gecreƫerde opening door te blijven hakken. Als je mages/archers ziet gewoon op af sprinten en los gaan. Heb je meerdere tegenstanders probeer ze bij elkaar in een groepje te hebben dan verwond je meerdere tegelijk ipv ze 1 voor 1 te moeten uitschakelen. Als je een brute critical hebt zie je het in slow-motion reply terug. Echt brute kills gezien zo. De gevechten zijn vaak vloeiend qua bewegingen zelfs als je verkeerd beweegt door opzij te stappen dan zie je je personage om de tegenstanders zwaar aanval heen draaien om dan in de rug aan te vallen.

    Op het begin eiland krijg je alles rustig uitgelegd. Gewoon heel het eiland aflopen en alles doden wat je tegen komt. Maakt het vervolg wat makkelijker. Beetje jammer als je opeens door een struisvogel of everzwijn wordt neer gehaald later hehe.

    Ben nu bezig om toegang te krijgen in de stad die vermeld wordt op het intro eiland. En zit nu al 6-7 uur verder. Maar ga nog niet de stad in. Eerst een paar side quests doen. De vele factions, guilds en families zoals in deel 1 zijn er ook weer. Als warrior zo snel mogelijk naar de warriors guild gaan. De eerste plek waar je eindelijk nieuwe armor en wapens kunt aanschaffen.

    Voor de mensen die geld willen... Spreek met Abbas als je hem tegen komt. Moet wel eerst investeren eer je wat terug gaat verdienen.

    Ben lvl12 op het moment w00t.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2010
  12. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel aangenaam verrast.
    Ik zat te spelen, en ik dacht: Is dit Two Worlds?
    Het lijkt niet eens op het origineel. Dit is gewoon een heel ander spel. Op een goede manier dan.
    Met Two Worlds 1 nog in mijn achterhoofd heb ik me de eerste minuten in dit tweede deel echt zitten verbazen. Nu nog steeds trouwens.
    Ik ben ook blij dat er in het spel nu normaal engels wordt gesproken, en dat de voice acting nu wel voor elkaar is.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Over dat Engels: Vind ik wel jammer, had juist iets in Two Worlds I.

    Pray tell me: Why bother? :+
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Hoe kan ik trouwens zooi uit elkaar halen? ^^ ik heb een vollen invertory en wil wat gear slopen.... Maar hoe? :)
     
  15. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ook maar besteld bij Dixons, kan ik er morgen mee aan de slag. :) Ik kan naar Gameshop in Hengelo gaan maar op de site staat dezelfde prijs, is het tripje niet waard hehe.
     
  16. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eigenlijk was het best leuk.
    Maar de voice acting is nu echt 1000 keer beter.
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Weet niet wat de 360 knop is. Maar op de pc moet ik gewoon op het item staan en rechtermuis klikken. Krijg dan drop down menu en is het Dismantle. Zal op de 360 waarschijnlijk iets zijn dat je op het item moet staan. Vervolgens staat ergens in het schermen 2-3 knoppen en wat ze doen.

    Vind de voice acting en handeling van een personage in chat nog steeds bagger. Maar er zijn veel positieve ontwikkeling vergeleken met 1. Net iets gezien dat ik dacht: "gejat uit dragon age" :p

    Damn moet 20.000 aura's zien te verzamelen voor Abbas. Mooie is wel dat je voor een investering aardige winst boekt op den duur.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2010
  18. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de voice acting is wel 1000 keer minder bagger dan in deel 1.
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Maar ik moet er eerst iets voor leren omdat te doen een skill? Vaag, probeer morgen wel weer eerder ^^
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    je moet de blacksmith skill hebben. krijg je in het begin van de orc op het intro eiland.

    De necro guild ziet er ook stuk beter uit dan in deel 1 :D
    Stuk beter dan een paar oudjes op een bankje die zeggen dat je iets moet halen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina