Beeldinstellingen zijn verschrikkelijk belangrijk. Heb je je tv wel van de afgrijselijke stand Dynamisch afgehaald.
Je tv op Dynamisch zetten is de snelste manier om het beeld totaal te verkloten
(eh, van 40 naar 32 inch?? Dat had ik nooit gedaan!)
Richard, ik heb het ff voor je getest en ik dacht het al: het ligt aan deze games want ik heb het ook. Als ik snel van links naar rechts kijk dan gaat de lantaarnpaal niet mooi mee, maar lijken er 3 heel kort naast elkaar te verschijnen.
Dat is een reden waarom ik al lang roep om een upgrade van de xbox of in ieder geval de mogelijkheid krijg om dat te kunnen doen. Dus dat je een xbox zou kunnen aanpassen. Je besteld dus een Slim en daarbij krijg je de mogelijkheid tot 3 videokaarten: onboard, medium of een high end. Ik ben bereid om een stuk meer voor mn xbox te betalen hoor, want hij wordt alleen maar goedkoper, terwijl die grafisch weinig vooruitgang boekt.
Nou is GTA4 gewoon bekend om zn niet heel scherpe hd graphics zoals ik al zei, maar ik zie dit ook bij Battlefield1943. Daar is het de AA die gewoon afwezig is. De kartels zijn behoorlijk zichtbaar als je erop gaat letten. Tijdens het gamen zie je het niet echt, maar als je het eenmaal weet....
Klik om te vergroten...