1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Pegas, 220 premiums in totaal, waarvan 38 P/S (Premium/Standard?) zijn.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan zijn het er net iets meer dan ik dacht :+, al is de lijst toch niet wat die zou moeten zijn. Ik denk dat die P/S zal zijn dat die auto wel een premium is, maar in tegenstelling tot een volwaardige premium geen cockpit-view of schademodel heeft.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Idd, toen jij het plaatste werd je uitgelachen en nu moet je maar simpelweg cockpit/bumper-view gebruiken als je je er niet aan wil storen. :lol:

    Wel een sweet carlist, alleen waarom geen Lamborghini Reventon?! :mad:
     
  4. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    is deze game met gewoon de ps 3 controller ook fatsoenlijk te spelen? heb namelijk niet echt het geld er voor over om nog een stuur etc erbij te gaan kopen.
     
  6. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk.
    De game is ook geoptimaliseerd voor de ps3 controller :)

    Ik wil iedereen nog even feliciteren met de release date (die op de game wachten iig)
    We hebben lang moeten wachten, maar nu kunnen we voor de laatste keer (hoop ik) aftellen, tenzij het schip zinkt...:p
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Vindt het vet dat mijn real life auto, ook in het spel zit! De 206RC:)
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Het zal het roze brilletje wel zijn. ;)

    In ieder geval fijn om te zien dat er eindelijk een nieuwe releasedatum is! Goed nieuws voor alle fans. :)
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit is de échte datum. Er zijn namelijk al retail exemplaren in omloop.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Erg vette carlist zeg!! _O_ Ben zo blij dat de game nu eindelijk uitkomt, kan echt niet wachten!!
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dat komt omdat de auto's in GT altijd op een soort van draaischijf staan, zodat het er nogal onrealistisch uitziet hoe de auto over de baan gaat.. dat is het manko van GT, en ze hebben daar dus weer niks aan gedaan..jammer anders had ik wel voor de 2e keer een ps3 aangeschaft
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had er tijdens het rijden in 3rd person eigenlijk niet zo'n last van. Misschien dat ik door de honderden uren GT4 daar blind voor ben geworden, maar meestal is 3rd person rijden met een stuurtje geen doen (met controller deed ik bijna altijd 3rd, met stuur 1st). Dat ging eigenlijk best prima in GT5. Het heeft me totaal niet gestoord.

    @Errie, het is niet echt de draaiing van de wagens die het probleem is volgens mij, maar de manier waarop de camera zo statisch achter de auto blijft plakken.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mooie carlist, wel heeeel erg jammer dat veel vette wagens standard zijn en geen premium.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat is inderdaad erg jammer. Sowieso vind ik het jammer dat er veel opgepoetste auto's uit GT4 inzitten zonder cockpit view. Tussen de premium auto's zitten weer genoeg Japanse auto's, met van de afgelopen 12 jaar verschillende uitvoeringen.
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is er trouwens ingame te zien of je te maken hebt met een Premium of standard auto? Lijkt me wel handig voordat je gaat racen. :)
     
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is als het goed is te zien (Premium tag ofzoiets)

    Bij het kopen van een nieuwe auto is het helemaal duidelijk: Car Dealers = Premium, Used Cars = Standaard. (Vind dat persoonlijk een beetje nep, Want de Bugatti Veyron valt nu dus onder de used cars omdat het een standaard auto is.)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Wow er zit ook een kart in 8)
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Had de snelheidsbeleving van de Veyron in cockpitview wel eens willen zien. _O_
    Maar dat is wel duidelijk inderdaad. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina