1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Parental Lock, goed idee of..?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 6 okt 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan reactie van Urty op dit nieuws bericht :
    dit is een beetje ver gezocht misschien, maar...wat nou als z` on kid z`on spel speeld met perental lock, en iemand in elkaar ramt, die regelmatich weer opstaat en helemaal geen bloed of zo heeft, dan gaat dat kind toch denken dat het allemaal niet zo erg is en andere kindjes in elkaar rammen.

    of overdrijf ik nu?


    Ik ben het wel met hem eens..

    stelling :) :
    Parental Lock is onzin, een game met teveel bloed/geweld moet sowieso geweerd worden door ouders.

    discuss :D
     
  2. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark, Mortal Kombat, fighters Destiny, straks RE serie, PD2, Tekken.....

    Ik denk dat de Nintendo dan ook aan de Partenal Lock zal moeten........ Gewoon dom.... Geweldadige kinderen krijg je niet van games of films, maar van een slechte opvoeding van de ouders/verzorgers, die moeten de kinderen vertelen dat sommige dingen wel en niet kan, en dat moet ook op scholen wordt duidelijk gemaakt. Het gaat om norm en waarden vervaging, tegenwoordig komen kinderen thuis zonder dat er ouders thuis zijn, die zijn nog allebij aan het werken, krijgen gewoon niet een opvoeding... Jongeren gaan dan op straat rondhangen, vervelen.... en daarna rotzooi schoppen...... wat dan weer het gevolg is dat ze ruzie gaan zoek als vermaak......, daarna is het niet meer zo even tegen te houden

    En dan maar de snel de schuld geven aan films en games, dat is makkelijk, en de waarheid niet onder ogen durven te zien besten :r ouders/verzorgers!!!=( =( , de verantwoordelijkheid afschuiven is zo makkelijk.....:'-(
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja maar het gaat hier niet over of je de games de schuld moet geven maar of de parental lock echt een goed idee is (en niet een extra lokkertje voor de ouders..)

    Geweld door de jeugd wordt idd vaak gekoppeld met het te vaak spelen van (geweldadige) games, en dat ze daar hun troep van leren, maar ik kijk toch redelijk veel actiefilms en alleen al uit die films weet ik van heel veel wapens hoe je die moet gebruiken/herladen/laden etc.. als je dan als kid in amerika een pistool in je handen krijgt gedrukt weet je precies wat je moet doen.. alleen gaat het in films altijd goed..
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    maak je nier druk dan.. is gewoon een extra optie. altijd handig :). zijn misschien wel ouders die dat willen gebruiken. en als je hem net wil gebruiken doe je hem uit. klaar :)
     

Deel Deze Pagina