1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Waarom ze datzelfde boekje ook twee keer in een doosje stoppen. WTF moet ik met twee aparte boekkjes in Engels en Frans. Doe dat lekker in een, zo zit het doosje iets te vol. 8)
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik speel al mijn games met inverted Y-as, en ookal kun je dit instellen in opties, dit gebeurd dus niet wanneer je pijl en boog gebruikt, waardoor ik echt totaal niet kan mikken ermee :mad: Fable 2 had dit ook met de guns, echt zo jammer...
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zojuist in de stad geweest. Bij Games-Mania hadden ze hem voor 45 euro (PC) en 60 euro (360). Sorry, maar dat is mij echt te duur. Voor Lords of Shadow gaven ze maar 21,50 euro... een spel van een paar weken oud. Dat gaat hem dus ook niet worden. Verder had geen enkele andere shop TWII ontvangen...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Even een break in lassen begin vierkante ogen te krijgen.

    Snap het gezeur over de machaniek niet op dat andere forum. Gaan ze mods downloaden zodat de block met het zwaard alles 100% tegen houdt. Als die gasten gewoon geduld hebben en die skill volledig ontwikkelen + physical resistance + regeneratie en dan hebben ze die volledige block die ze zoeken. waarom dingen proberen te fixen die niet gefixt hoeven te worden o_O

    graphics is wennen, maar niks mis mee. voor een rpg is het gewoon goed. risen, divinity ego draconis en tw1 waren nog vele malen dramatischer. Als je die games kunt spelen kan deze ook gewoon.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2010
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Omdat gamers steeds dommer worden? Blame de "streamlining" voor het casual publiek.
     
  6. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een hele vage en veel te korte samenvatting. Er staat alleen in dat er iets aan de hand was met je zus maar wat precies is niet helder. Verder staat er ook niets in over bijvoorbeeld de orcs die jou opeens komen redden. Als je deel 1 niet hebt uitgespeeld dan is het begin van het spel echt niet te volgen.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Same here!

    Ooooh, overheen gekeken. Eerst maar eens lezen dan :)

    Ik zit nog in de ontsnappingsfase, maar toch vast een paar korte impressies:

    + Lotsa stats
    + books !!!
    + dynamic lighting/shadows
    + non static objects (slingerende kettingen/lampen/etc)
    + sneaken / lockpicken
    + veel objects/loot/etc
    + secret doors/levers/traps

    +/- graphics. Goed, decent, maar niet shocking

    - clipping problems
    - weird / bad sound (zie hieronder)
    - clunky animations
    - Geen detail textures
    - lelijk lettertype in interface/menus/inventory

    Al met al een voorzichtige 8. Ik heb in elk geval wel het idee een 'echte' RPG te spelen.

    Grootste minpunt is voor mij het geluid. Dat is erg slecht. Ik speel met een 5.1 headset en met de standaard instellingen hoorde ik nauwelijks mijn voetstappen en dat soort dingen. Als ik een barrel oppak en weggooi, dan maakt dat geen geluid ? Muziek start abrupt (spannend deuntje) en kapt er dan ineens mee om dan 20s later weer te starten en dat herhalend...
    In game voice van characters is zacht (niet van conversations). Ik heb echt moeten sleutelen aan de kanaal indelingen (front/center/back) om het enigzins ok te laten zijn. Heb ik nog niet eerder met een game gehad...

    Goed, back to the game :)

    EDIT:
    Ooooh, dat zou wel slecht zijn, ik speel ook inverted. Dat betekent dan ook geen boog voor mij?? Dat is wel iets wat ze moeten fixen ...

    Ik heb overigens ook al een update voor de game gehad...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik ga niet eens meer in op spoiler of niet. Heb die discussie al ten treure gehad en begin er gewoon niet meer aan. Enige wat ik heb te zeggen is doe wat je niet laten kan, maar val mij er niet mee lastig.

    Het verhaal in deel 1 was simpelweg, van wat ik me nog herinner, een oorlog tussen mensen en orcs. Een geheime orde probeerde achter de schermen de god aziraal naar de wereld te brengen. De orc stammen waren dus onder die banner verenigd. De orde wilde je zus als vessel voor Aziraal en jij moest de hele tijd op reddingsmissies. Gandohar ging je tijdje helpen en eind van de game versloeg je Gandohar en de orde. Aziraal kwam niet naar de wereld.

    Deel 2 begint met jij en je zus in gevangenschap van Gandohar. En dat is al zo voor een onbekend aantal jaren. Aziraal zit nu in je zus en Gandohar gebruikte schijnbaar die kracht om zichzelf tot keizer te benoemen. Heel het land is dus flink veranderd onder zijn leiderschap. De orcs zijn flink uitgemoord op een zeer klein groepje na. Dat groepje red jouw uit gevangenschap en vanaf daar begint de game en leer je de rest al gedurende je speelt.

    Zelfs als je deel 1 gespeeld helpt klopt er qua verhaal geen snars van deel 2.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2010
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn. Inderdaad geen inverted look bij ranged combat. echt wel erg dumb ass hoor... Hoop dat er snel een patch voor komt...
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Haha, de eerste "patch talk" is alweer begonnen. Klinkt allemaal weer goed. :D

    Als ik het zo lees merk ik daar uit op dat het allemaal wel meevalt met de "uberness" van TWII. Hij is in ieder geval beter dan deel 1, maar daar was IMO niet veel voor nodig.
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zou ik niet vanuit gaan, ze hebben het bij Fable 2 ook nooit gepatched :mad:
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    oeeeh cool two worlds 2 is uit

    hoe is deze game vergeleken met zn voorganger??
    ik vond deel 1 geweldig...
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat betekenen die gouden sterretjes die bij stats van je items enzo staan ??

    Goeiemorruuugguuuuuuuuh! :D

    Ik denk dat je deze dan ook wel leuk zult vinden. Ik ben nog niet zover dus kan het nog niet helemaal beoordelen, kan nog niet vrij exploren enzo ...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    zit nu rond de 100 quests. Denk dat die 200+ toch niet zo far fetched is als je de developers reken methode gebruikt waarbij ze elke stap in 1 quest tellen als een afzonderlijke quest.
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    En hup hij knalt weer een spoiler neer! :mad: Wat ben jij vervelend zeg!

    Kan iemand mij zeggen hoe je dit report aan een mod?
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    het is geen spoiler als het in het intro filmpje al getoond wordt. dus niet zo lopen mierenneuken. wat een stelletje jankkutten zijn jullie zeg. ga gewoon de game spelen ipv lopen zeuren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2010
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat betekenen nu die goudens sterren die bij items staan, dus een ster met 6 ernaast bijvoorbeeld ?

    Nog wat impressies:

    - standaard staat de game veels te licht en is alles erg flets. Ik heb de gamma drastisch verlaagd. Maar het blijft licht.
    - rommelige controls, bugjes met toewijzen shortcuts
    - slechte draw distance. Als je ergens hoog op staat zie je niet echt mooie vistas, maar vooral veel fog, en weinig in de verte.
    Dat doet Arcania dan veeeeeeel beter....
    - heuvel op lopen gaat sloooow. Realistisch, maar erg irri...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoe kan het vertellen van een intro filmpje geen spoiler zijn?

    Je spoilt het verhaal. Zo simpel als wat. Genoeg mensen die dat filmpje nog moeten zien en niet willen weten hoe het allemaal begint.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Item level blijkbaar...

    [​IMG]

    hier wordt een hoop duidelijk >>> klik
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    heb het even voor je uitgevogeld. die gele/groene sterretjes is het level van dat item.

    als tip: let goed op bij items. Als er een klein gekleurd driehoekje ofzo rechtsonderin staat per definitie disassemble toepassen. Dat is de enige manier om aan gems te komen om je gear te enchanten. rest van de items uit elkaar halen en deel verkopen en dan zit je goed. ik kan bijna een eigen huis gaan kopen :D

    heuvels oplopen is erg kut. Moest net op 2 plekken komen, maar moest je over de heuvels heen zien te klimmen wat niet easy was.

    -edit-
    zie nu pas dat iemand het al gepost heeft.
    mooi overzicht zo met alle icoontjes.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina