Yo ik wou ff weten hoe mensen spelen met fifa en dus of daar nog goede spelers tussen zitten. Dus post hier je team +opstelling. Ik speel zelf 4-4-2 aanvallend met real madrid. Opstelling: Keeper: Kahn Linksback: Ze Roberto Centraal achterin links: Roberto Carlos Centraal achterin rechts: Ferdinand Rechtsback: Thuram Linker aanvallende middenvelder: Figo Centraal middenveld links: Brighi Centraal middenveld rechts: Davids Rechter aanvallende middenvelder: Zidane Linkerspits: Van Nistelrooy Rechterspits: Kluivert is best wel chill team
He Hattrickrulez, voor een topic als deze moet je in het "Xbox Game Help / Cheats" forum zijn. Maar goed, ik heb het spel niet dus ik kan hier voorderest ook niet op reageren. ciao
mee eens , als ik een speler koop , koop ik er ook maar een ofzo soms tijdens een seizoen doe ik weleens dat je automatisch je de uitslag van de wedstrijd krijgt en dan heb ik heel veel goede spelers erin en nog spellen ze gelijk of verliezen en als je je orginele spelers van je team hebt gaat het nog beter , een beetje vaag
No Son your wrong . Dit hoor niet in het Game Help/ Cheats forum omdat hij geen hulp nodig heeft. Als het hier niet hoort hoort het in Xbox Algemeen/ Discusie forum. Ik heb fifa 2003 niet maar heb wel 2002 gehad (ja ik moet ook even ontoppic reageren). Daar had ik altijd manchester en bij een vriend van mij die heeft This is Football 2003 speel ik hun ook altijd. In de formatie 4-2-4 is echt een goeie lekker in de aanval !
Ja als je simulate doet dan krijgen je spelers ook altijd dik veel kaarten. En de uitslagen staan dan van te voren vast want als je bv met 4-1 verliest en je laad het spel weer en je doet weer simulate dan verlies je weer 4-1 ik heb het wel es 4 keer achter elkaar geprobeerd en telkens verloor ik 4-1.
Ja maar als je je eigen team hier moet posten en dus op zoek gaat naar het beste team HELP je elkaar ermee en daarom zou hij in dat andere forum moeten
Ik speel altijd met Inter Milaan, Vieri en Crespo in de spits (en Ventola op de bank )..... Beter dan dat kan niet Ronaldo is ook bruut goed in dit spel
ik speel met manchester op world class en dat is echt lol Canizares/kahn-keeper Hierro-mid. achter Nesta-rechts achter Ferdinant-links achter Henry-in het midden van de circel Beckham-rechts half Keane-rechts van de circel Davids-links van de circel R. Carlos-links half Van Nistelrooy-recht voor Owen-links voor
Ik speel met de default Manchester United. Over het algemeen oefen ik op World Class niveau tegen Real Madrid. Ik ben tegenwoordig ook alle verschillende camera-standen a.h. uitproberen... sommige standen zijn echt waardeloos, zoals Dynamic of Action... je hebt dan echt totaal GEEN overzicht. Het liefst speel ik met camera-standen die van vrij ver zijn gericht, zodat je een goed overzicht op het veld hebt.
IN seasons doe ik wel eens een transfer voor de rest niet, maar ik speel met manchester united 442 aanvallend of 433
Ik moet het eigelijk niet doen maar ik reageer hier toch op. Dat is dus niet het geval hij vraagt niet om hulp. Hij gaat eigelijk een discusie aan over een bepaald onderwerp. In dit geval dus je team opstelling en welk team je speel enz.
ALs ik Fifa 2003 op de comp speel ben ik meestal Wolfsburg en daar speel ik sinds kort 2-5-3 mee en dat is best relaxed. Ik speel wel gewoon met alle standaard spelers. Greetingzzz, Rox
Ik speel met Barcalona 3-5-2 aanvallend : mijn opstelling: Keeper -> Canizares Verdediging (links naar rechts) -> F. de Boer, Ferdinand, R. Carlos Middeveld (L naar R) -> Overmars, Zidane, vd Vaart, Beckham, Figo Aanval -> Batistuta, Raul van der Vaart en Batistuta heb ik eigenlijk alleen omdat ik ze in het echt vet vind, ik heb als reserves voor die positie : vd Vaart -> Rui Costa, Batistuta -> v Nistelrooi
is Rui Costa goed, zo ja, wat is het total en bij welke club moet je hem kopen en Batistuta, welke team zit hij ook al weer, en frank de boer, die zie ik helemaal niet bij Barcalona zitten, welk team dan.