Weet iemand of ik films, die ik gedownload heb van internet kan afspelen op de xbox. is er een mogelijkheid?
ja je moet hem kunnen branden op dvd. dus een film (ik neem aan in divx- of Xvid formaat ofzo) in dvd-formaat compileren. er is nog een andere mogelijkheid maar.. kuche kuche
Dit is alleen mogelijk door een modificatie chip of door een DVD te branden. De modificatie chip zal waarschijnlijk de goedkoopste oplossing zijn maar daarvoor moet je op een ander forum zijn. De DVD brander is een duurdere oplossing maar wel handiger als je de garantie van je Xbox nog wilt behouden. Het is je eigen keus maar ik zou voor de DVD brander kiezen. -|>341# /\/\341
met een dvd brander is het mogelijk. Gewoon divx of xvid omzetten naar .vob of zoiets. Bij mij is het ook al gelukt. dvd branders roelen...
je kunt toch gewoon helemaal niet gebrande dvd`s afspelen op je xbox tenzij hij gemod is maar ik zou hem als ik jou was echt niet modden
En ik zou hier ook niet te veel praten over modden, want dat is niet bevorderlijk voor je..... *en terecht*