Ik heb de nieuwe xbox gekocht en ik had met mijn usb al mijn bestanden over gezet van de oude naar de nieuwe. Daarvoor werd mijn usb geupdate of zo iets, waardoor de xbox hem kon zien als een nieuw geheugen. Ik heb alles over gezet en zo. Maar nu steek ik die zelfde usb weer in de computer en dan staat er dat hij helemaal vol zit terwijl er helemaal niks in!! Ik denk dus dat hij nog in de "XBOX modus" staat. Hoe kan ik dit verhelpen?? Alvast bedankt!!!!
Je moet hem even opnieuw formatteren op je PC. Dan werkt ie weer prima. Rechtermuisknop op USB station > formatteren
Daar heeft hij niet over Hij wil hem als gewone usb stick gebruiken. Zoals Lenny zegt moet je hem even formatteren
Jo het werkte! Danku!! Kan je eigenlijk een bestandje van de Xbox met een USB op de pc zetten, bewerken, en weer op de Xbox zetten. Bijvoorbeeld bij PES een clublogo maken en dan er opzetten in een mapje?!
Het bestaat misschien wel, maar je kan geen data terugzetten op je Xbox360 zonder dat ie erover gaat zeuren volgens mij. Is ook wel logisch aangezien MS het modden via USB een beetje heeft willen beperken, en volgens mij is er nog geen USB mod uit.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem als de TS alleen heb ik er nog een vraagje over.. Als ik mijn USB formatteer ben ik dan alle bestanden die er al op stonden ook kwijt want dit is heel erg veel en belangrijk voor school! Hoor het graag van jullie!
hallo ik ben 15 jaar en heb onlangs een Xbox 360 gekocht maar ik wil er ook films op zien en om telkens een dvd te branden zie ik niet echt zitten daarom heb ik me een externe hardeschijf gekocht en heb ik via mijn PC er films opgezet maar toen ik heb aansloot op de Xbox werkt hij niet dus ik kan geen films afspelen ik kan zelfsniet zien dat mijn hardeschijf is aangesloten kan iemand mij helpen alvast bedankt