1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat betekend gewoon dat jij niet goed genoeg bent of de andere super mega goed! Jij hebt een mag nodig, iemand anders maar 2 kogels. Dus het KAN wel, iemand doorschieten zonder een magazine te verbruiken.
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Black ops is een prima game. Alleen het onlinegebeuren moet gewoon gepatched worden.
    binnen een week zullen die verbindingsproblemen waarschijnlijk wel opgelost zijn.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kratje stapelen :lol: het moet eigenlijk met bierkratten maar vooruit, zo is het ook grappig
     
  4. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Het is gewoon frustrerend dat dat gebeurd en daar gaan ze dan hier over zeuren. Ik heb het zelf ook wel is, loop ik achter iemand, wil ik hem knifen. Maar omdat die zo snel is, pak ik me wapen, schiet ik, gaat die net een hoekje om, schiet die mij weer neer daarna. Maar als ik hem gelijk goed raak had ik daar geen last van.
     
  5. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben waar eens toe aan een nieuwe shooter. Zelf heb ik Cod 2,3,4 en 6 in de kast liggen.

    Hoe is Black Ops? Is het beter dan Cod 4?

    -hoe zijn de levels online?
    -zijn er weer killstreak rewards?
    -hoe is de single player? Is het non-stop schieten of zijn er ook sniper, stealth levels, (die ik persoonlijk altijd heel chill vind.)
    -is er co-op? of spec ops?

    Alvast bedankt
     
  6. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook aan een bijna onopvallende lag liggen. Heb het zelf ook wel eens!
    Niet tot ik megasuperawesome ben, maar niet slecht:+

    Je hoort dan tot je hem 10x raakt, hij rent weg... maakt daarna een snoekduik en je gaat met 1 bullet dood8) Vervolgens kijk je het wtf moment op de killcam en je ziet dat hij je grote teen raakt:+
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft idd gewoon met je verbinding te maken ;)

    In het begin had ik dit probleem ook heel vaak , de laatste dagen ben ik echter vaak zelf de host en heb dan dus altijd 4 bars ,dat verschil is zo ontiegelijk groot!
    Heb dan maar 1 a 2 bursts nodig ipv een heel magazijn.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Lag kan ook wel iets mee te maken hebben maar geloof niet dat hij dat bedoeld. Als je zo nu en dan ervaart is het lag en dan is het gewoon even pech. Komt andersom ook voor waarschijnlijk :).

    Over de killcam gesproken. Inderdaad gisteren was ook wel lachen. Ik had de final kill in een pot TDM. Dus ik zeg tegen me clanmaatjes moet je kijken ik schiet in zijn been en krijg een headshot. En inderdaad, 4 kogels in zijn buik en twee in zijn knie, en PLING headshot. Lol :D.
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah dat is wel droog. Volgens mij moeten ze dit nog ff patchen :p
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, maar naar wat lag (heeeeeel soms) en party drops vind ik de MP echt geniaal :D. Speelt lekker, nu nog online stats bekijken ala WaW.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben nu een miljoen stats van van alles en nog wat maar wat je wil weten is er niet of er klopt gewoon geen hol van..
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    En je hebt ook 3arc intel dan heb je alle intels, maar als je ze allemaal wilt weten moet je op youtube kijken!
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je die achievement dan ook?
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nee, er staat dan wel dat die achievement wordt geblokkeerd. En dan moet je yes doen en anders gewoon niks.
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92

    Dit heb ik vorige week al aangekaart. Maar sommige piemeltjes op het forum zeiden dat dit onzin is. Misschien omdat Treyarch voor hen heilig is geworden.

    Ik ben trouwens niet de enige die dit heeft opgemerkt. Hoop dat er snel een oplossing voor komt. Want het slaat natuurlijk helemaal nergens op.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als het niet voor de achievement is, waarom zou je dan uberhaupt die intels willen. :9
     
  18. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alle drie de eerste missies gehaald (ben nu in Vietnam) op Veteran (zonder dood te gaan) en ik krijg gewoon geen achievement.. hebben meer mensen dit? of is dit een glitch?
     
  19. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een onzin rvdv, het komt gewoon door gare servers heeft helemaal niks met skills te maken

    Heb het zelf soms ook, halve clip in je tegenstander tegenstander killt jou met 2 kogels.
    Kijk je de killcam af los jijzelf ook 1 a 2 schoten terwijl je al een halve clip had gelost
    Ligt gewoon aan het servergezeik en aan niks anders, snap echt niet dat die gasten 2 jaar zo,n game ontwikkelen en het nog niet werkt bij de release
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een secret chivo?

    Veteran is echt moeilijk. ben op de helft dan chapter 2.
    Ben al een half uur bezig en ben nog niet verder gekomen.

    Waar ik ook van baal is dat wat al eerder is aangekaart.
    Over een heel magazijn leeg terwijl je met 2 schoten af gaat.

    Lijkt wel als of je health sneller op is.
    Weet niet of jullie het ook is opgevallen dat de de checkpoints onwijs ver van mekaar afleggen.
    Vooral op Veteran is dit erg frustrerend!
     

Deel Deze Pagina