[Algemeen]Kinect Slechte levering Nederland klachten topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door *SEKTOR*, 12 nov 2010.

1. Matthixbox

Matthixbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kwam nochtans uit de verkoopster haar mond ;)

2. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    je moet niet klagen bij ms maar bij bol.com en de winkelketens.

Ik maak een product, ik bied t te koop aan. Ik prijs het aan, geef demo's etc. De ketens kopen x aantal in, en dan ineens loopt het harder als hun ingekocht hadden.. en dan is de fabrikant de schuldige??

Neen.. bol.com en co. hadden gewoon meer moeten bestellen, dan het MS er gewoon meer gemaakt en verscheept. Maar iedereen is bang om overvoorraad te hebben. En nu allemaal (de ketens) gaan zeggen, ja maar microsoft levert er te weinig. moet niet gekker worden..

Vroeger in de supermarkt ook.. wordt altijd gekeken hoe een product de vorige keer gelopen heeft, daarbij een bepaalde rekensleutel adhv prijs en de tijd van het jaar.. en dan zijn er altijd mensen die komen klagen.. is t nu al op?? Zelfde mensen die om 1800 kwamen klagen dat t brood op is. Of nu bij ons electronica keten, is de aanbieding nu al op?? Ja mevrouw de aktie loopt nu 3 weken.. dit is de laatste dag. En dan nog zeggen, nou dan heb je ook slecht ingekocht..:emo:

Ik vind wel sneu voor t kindje van sektor, maar ik vind ook dat bol.com op tijd een mailtje moet rondsturen, WAT de levertijd daadwerkelijk is. Als t dus niet de beloofde datum kan worden waargemaakt dan moet jij als consument dat toch op tijd weten??

Maar goed.. komt ook wel een beetje door de internet fora waarop kinect als kinderlijk, mwah-mwah werd betiteld.. dus dan gaat een bol.com ook weer minder inkopen, ms minder maken.. etc..

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    is niet geheel waar.. winkels konden niet meer krijgen. er was een limiet.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja maar de winkels mochten niet meer verkochten .. ze wisten dat ze er niet meer zouden kregen

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    @ 2 boven mij, een inkooplimiet kan ook.. maar dan nog zijn er echt wel redenen waarom de ene winkelketen meer kan/mag inkopen als de ander. Elke bedrijf polst verwachtingen, en eventuele mogelijke inkoopbereidheid.

Dan is t wel deels een MS probleem, maar nog steeds hoofdzakelijk de inkopers van de ketens.. die moeten druk uit oefenen. AL helemaal als ze orders blijven binnen krijgen en dus weten dat die voorraad op is. OF zet er dan bij niet leverbaar vanaf november maar vanaf de herbevoorradings dag. Doen wij ook, vindt de klant in eerste opzicht niet fijn, maar t is wel eerlijker, en fijner als op de dag van levering te horen krijgen dat t product toch niet komt maar 1 maand later, zoals nu dus bij oa bol.com

Maar ik zou bij dit soort releases altijd naar een grotere winkelketen gaan ALS je t zeker op de release-dag wil hebben.

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt Eindhoven had van de week nog een twee pallets liggen volgens mij

7. biancka

biancka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook overal uitverkocht. Jammer........bij Dixons al wel twee spellen gekocht maar we kunnen er nu nog niks mee :mad:

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Onzin. Micro$oft is er toch heilig van overtuigd dat het ding zo goed gaat verkopen? Zorg dan ook dat je genoeg kunt leveren. Dan maken die paar 100 users op een forumpje echt het verschil niet. Het lijken eerder Nintendo praktijken, te weinig leveren zodat de vraag hoog blijft en de hype aan blijft houden.

De kinder/casual groep is groter als de hardcore groep (zie de populariteit van de Wii maar). Juist dan zouden winkels volgens jou logica veel in moeten kopen in plaats van andersom.

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Wat een ongelofelijke bullshit. :emo:

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Haha! Ik kom net terug van de Media Markt in Rotterdam Alexander en ik brak bij wijze van spreken mijn nek over de Xbox + Kinect bundels. Er werd zelfs een extra rek onder de DVD's ingericht met Xbox + Kinect bundels. De losse camera was natuurlijk niet te leveren. Het is mij nu wel duidelijk dat Micrsoft de voorkeur heeft gegeven om (te)veel Kinect units te bundelen. Denken ze bij Microsoft soms dat niemand nog een Xbox heeft? Het is eigenlijk te zielig voor woorden en volgens mij zullen die bundels lang niet zo snel verkopen als Kinect los aangezien heel veel mensen al een 360 hebben en anders zeker al een Slim. :F:

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Kritisch, niet negatief. O-)

12. Aqui89

Aqui89 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'em halfverwege Oktober gereseveerd bij bol.com, kreeg idd ook dat mailtje over de vertraagde levering... baalde eigenlijk best wel, was al helemaal hyped up (iedereen die oren heeft ermee lastig vallen, kamer alvast opnieuw ingericht). Bol.com vrij vaak gebeld ook, maar die konde me ook niks vertellen. Ik had zoiets van... als ik had geweten dat bol.com de vraag niet aankon, had ik vorige maand al geld opzij gelegd zodat ik de bestelling dan kon annuleren en in de winkel halen. Ik was best wel ehm.. jaloers.. toen ik ehm, het op de release datum in massa bij de MM in Amsterdam zeg liggen.

Vandaag maar de stoute schoenen aangetrokken, heel amsterdam zuid-oost langs geweest, centrum, west.. noord, om een losse te vinden. Wonder boven wonder hadden ze bij de allerlaatste winkel waar ik nog niet was geweest vandaag er nog één, bij de BCC in noord. De aanhouder wint zullen we maar zeggen.... XD

Ohja, kom ik dus net thuis vanavond.. mailtje van bol.com dat ze de bestelling verzonden hebben.. _0/

Morgen helaas werken, maar daarna weer lekker door met Dance Central!

(PS. Nog frustrerender werd het toen ik zaterdag al 4 kinect games hier liggen, but no sensor. Zelf marteling ofzo? :x)

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hij is binnen! De MediaMarkt in Rotterdam Alexanderium kreeg net een pallet binnen toen ik in de winkel ging vragen wanneer ze binnen zouden komen. Die van mij heeft het rek niet eens gezien! :+

14. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Mijn vriendin heeft hem vandaag bij Chear online besteld die beweert wat op de site staat opvoorraad is en tevens vandaag besteld morgen in huis.
    Het zal mij benieuwen!

15. Aqui89

Aqui89 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Typisch, op dezelfde avond dat ik een losse Kinect in de winkel vond heeft bol.com eindelijk besloten om mijn pre-order op te sturen. Nu heb ik dus twee losse Kinects en 2x Dance Central, lol.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    voor die in amsterdam wonen. mm amsterdam arena heeft ze ook weer binnen

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gister avond een verzend bevestiging ontvangen met tracktrace... vandaag in huis!

18. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die verkoopster kan geen datum noemen. Gewoon weg omdat een Intertoys dit niet door krijgt. Het systeem werkt namelijk niet zo dat er een datum bij staat wanneer je hem weer geleverd krijgt:

OV--- betekend tijdelijk niet leverbaar (staat dus geen datum bij)
    KK--- Bestelbaar en/of op voorraad
    UK--- Uit de Collectie
    NA--- Nieuw artikel

Dus mocht die verkoop medewerkster nog eens zeggen moet je gewoon vragen of het artikel op OV staat dan kijn zij dus niet weten wanneer het geleverd word. Mocht dat wel zo zijn dan heeft ze een mail gekregen waar precies de datum in staat.

Zo weten jullie dus ook hoe de intertoys systeem werkt. Personeel bij de intertoys kan 9/10 geen datum noemen. Ik ben er zelf ook werkzaam en wij zeggen dus ook altijd dat het artikel tijdelijk niet leverbaar is.

Ben wel in het bezit van Kinect maar als het niet leverbaar was leg je er bij neer hij komt echt wel.

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik geloof dat je ook van je bedrijfsleijd(st)er te horen hebt gekregen dat die codes niet voor externe communicatie zijn (:.

20. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lolz waarom niet die codes zijn niet geheim :confused: Dit zijn gewoon algemene codes die bij heel veel bedrijven gebruikt worden. Dus als je bij een winkel werkt denk ik wel dat je deze codes kent.

Verder zijn het doodnormale codes...:):

Deel Deze Pagina