Xbox 360 Controller + Console Probleem?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Erzincanli24, 2 nov 2010.

  1. Erzincanli24

    Erzincanli24 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,


    Ik heb sinds kort een heel apparte probleem.

    Wanneer ik mijn controller aanzet staat er op de controller zelf dat ik player 1 ben en op de console player 2, ik heb daarna mijn andere consoles erbij gehaald en aangezet staat er bij de 2. controller player 2 en op de console player 4.
    op controller 3. staat op de controller player 3 en op console player 3. en als laatst controller 4 staat op controller gewoon 4 en op console als player 1

    af en toe staan ze toevallig wel goed maar dan na een tijdje is het weer zoals het hier boven is genoemd.

    weet iemand misschien een oplossing hiervoor
     
  2. Mr de uil

    Mr de uil Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd!
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Als je je console vertikaal hebt staan en je legt m daarna neer, zouden de controllerlampjes mee moeten draaien. Als die staat is 1 linksboven, maar als die niet zou corrigeren als je de console plat legt, dan is 1 ineens het rechter bovenlampje ipv linker bovenlampje.

    Misschien zit t probleem daarin en moet je denkbeeldig ff je hoofd plat leggen ;)

    Beetje onduidelijk uitgelegd, maar als je de xbox rechtop zet dan zijn de lampjes
    1 2
    3 4

    maar als je de xbox plat legt dan zou dit worden (draai de xbox en dus de cijfertjes een kwartslag naar rechts, je legt m plat namelijk)
    3 1
    4 2

    De xbox hoort te merken dat deze plat wordt neergezet en te corrigeren, maar misschien is deze sensor stuk? (deze uitleg is duidelijker toch? pffff ;) )
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010

Deel Deze Pagina