je moet niet klagen bij ms maar bij bol.com en de winkelketens.
Ik maak een product, ik bied t te koop aan. Ik prijs het aan, geef demo's etc. De ketens kopen x aantal in, en dan ineens loopt het harder als hun ingekocht hadden.. en dan is de fabrikant de schuldige??
Neen.. bol.com en co. hadden gewoon meer moeten bestellen, dan het MS er gewoon meer gemaakt en verscheept. Maar iedereen is bang om overvoorraad te hebben. En nu allemaal (de ketens) gaan zeggen, ja maar microsoft levert er te weinig. moet niet gekker worden..
Vroeger in de supermarkt ook.. wordt altijd gekeken hoe een product de vorige keer gelopen heeft, daarbij een bepaalde rekensleutel adhv prijs en de tijd van het jaar.. en dan zijn er altijd mensen die komen klagen.. is t nu al op?? Zelfde mensen die om 1800 kwamen klagen dat t brood op is. Of nu bij ons electronica keten, is de aanbieding nu al op?? Ja mevrouw de aktie loopt nu 3 weken.. dit is de laatste dag. En dan nog zeggen, nou dan heb je ook slecht ingekocht..
Ik vind wel sneu voor t kindje van sektor, maar ik vind ook dat bol.com op tijd een mailtje moet rondsturen, WAT de levertijd daadwerkelijk is. Als t dus niet de beloofde datum kan worden waargemaakt dan moet jij als consument dat toch op tijd weten??
Maar goed.. komt ook wel een beetje door de internet fora waarop kinect als kinderlijk, mwah-mwah werd betiteld.. dus dan gaat een bol.com ook weer minder inkopen, ms minder maken.. etc..
Klik om te vergroten...