1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Nope, Two Worlds II. Toen het voor de vierde keer gebeurde besloot ik netwerk check te doen op XBL, en toen stond er ineens dat mij MTU niet goed stond in de router. Dus ik heb toen dat advies aangenomen, de MTU van auto afgehaald en het getal ingevoerd wat werd aangeraden.


    GVD,....nu gewoon weer eraf geflikkerd? Dit begint echt triest te worden hoor. Kan dit uberhaupt aan mijn provider liggen? Mijn internet op de laptop werkt gewoon wanneer dit gebeurd, dus volgens mij kan het daar nooit aan liggen.
     
  2. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Loopt live dan niet gewoon te rommelen?
    Ik ben vanavond ook al 10 x gedisconnect....
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Echt helemaal van Live af of alleen uit een party geflikkerd? Het moet MS haast wel zijn dan ja. Hoewel het idioot is dat de rest van mijn vrienden er geen last van hebben, nou ja..één van hun wel, maar de rest niet. Maar begin hier behoorlijk strontziek van te worden nu.
     
  4. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja compleet van Live in mijn geval!
    Nog even mijn vraag:
    Kan iemand mij een router aanraden, waar upnp WEL werkt?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf een Linksys WRT54g en heb er eigenlijk vrijwel geen problemen mee. Hoe dan ook, ik hoop dat dit irritante probleem gauw opgelost gaat worden. Het rare is, wanneer ik eruit getyft word, dan volgt die ene andere gast ook. De rest blijft gewoon in de party.
     
  6. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanavond ook al een paar keer van Live afgegooid.

    Heb een Netgear WNDR3700 N-router. Echt een goede router, makkelijk in te stellen met veel extra's en duidelijke menu's. Maar aardig prijzig.

    Heb vanmorgen nog gewoon 2 uur op live gezeten.

    Ik denk dat xboxlive momenteel aan het kloten is, als zoveel mensen last hebben van random disconnect en MTU gezeik.

    EDIT: Op het xbox.com forum beginnen ook al een paar mensen problemen te krijgen (teminste, die erover posten). Ik denk dus echt dat het een xboxlive issue is en het gewoon afwachten word en het forum daar een beetje in de gaten houden, als die trage site eens wil meewerken daar :mad:
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, en dat MTU gezeik slaat nergens op. Dit staat al zo sinds dag 1.
     
  8. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox.com site begint nu enorm traag te worden en connect soms nog niet eens.

    Bevestigt denk ik dat ze daar problemen hebben....
     
  9. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde verhaal. Misschien ligt het aan de isp, de mijne is Ziggo en heb friends gehad (ook met Ziggo) die van live afgeknald werden, zojuist nog.........
     
  10. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Ziggo, de 120mb down / 10mb up versie.

    Misschien inderdaad xboxlive i.c.m. ziggo problems, who knows.

    We zullen morgen verder zien |:-
     
  11. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Lig er ook af met ziggo
     
  12. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik lig er om de 15 minuten ook uit op xbox live. Ik heb ook het zelfde van ziggo als jij en heb hierbij een sitecom gaming router II, dus dat moet toch geen probleem zijn volgens mij. Mijn internet van de pc is prima. Het zal wel aan MS liggen.
     
  13. Walliewalt

    Walliewalt Hai !

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem heb ik hier ook.
    En krijg ook de melding dat mijn MTU settings (opeens???!?!!) niet meer kloppen.

    Zotezien hebben meer mensen hier last van.. Word afwachten dus :p
    Bij mij werkt xbox.com ook al niet meer, dus het probleem zal wel bij ms liggen wss.

    Verder heb ik nog een snel vraagje tussen door: De laatste tijd begint mijn router kut te doen, dus ik ben langzaam aan het kijken voor een nieuwe router. Ik zag bij de Mediamarkt de Gaming Router 2 van Sitecom staan. Iemand hier ervaring mee? Of is het niet het geld waard?

    Alvast bedankt :)
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb de gaming router II nu al een tijdje en werkt prima. Ik heb hiervoor ook de 1ste gaming router gehad en ook hiermee zeer te vreden. In mijn ogen is het dus een goede router voor dat geld. Maar de keus moet je zelf maken
     
  15. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken verscheidene mensen die de Gaming Router II van Sitecom hebben.

    De ene heeft er echt nooit problemen mee, de ander had veel moeite met installeren van meerdere soorten apparatuur (popcorn hour, pc's, meerdere game consoles en noem het maar op).

    Het is dus echt afhankelijk van de persoon zelf en hoeveel 'verstand' je ervan hebt.

    Wat betreft de router die ik heb, de Netgear WNDR 3700, heb ik alleen maar positieve reacties.
    Ik heb nog geen problemen met deze router gehad, iets wat ik wel regelmatig had met mijn oude D-Link router.
    Ik heb niet veel verstand van networking dus ik wou het simpel hebben en tegelijkertijd een goed, stabiel product.

    De menu's zijn ook overzichtelijk en alles word duidelijk uitgelicht bij de informatiebalk aan de rechterkant van die menu's.

    Ik zou dus even nakijken hoe ingewikkeld de Sitecom is qua instellingen etc. (geen probleem natuurlijk als je er veel van af weet).

    Een ding; ik zou zowiezo voor een type N-gigabit router gaan, voor het oog op de toekomst :)
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit zelf bij Alice, niet Ziggo. Denk echt niet dat het aan je ISP ligt..ik was net via PS3 media server vanaf laptop naar 360 een video aan het streamen , van XBL werd ik al geflikkerd en de video ging gewoon door. Maar net ook weer, zodra ik eruit lag, lag die andere gast er ook uit. Normaal heb ik dit probleem niet...althans, niet zo extreem vaak.

    Stel je bent gvd net bezig met een online game en je bent goed bezig en hoppa...lig je er ineens uit.
     
  17. Walliewalt

    Walliewalt Hai !

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor snelle reacties!
    Heb zelf weinig verstand van networking..

    Heb op het moment de linksys wrt160 maar ik heb veel problemen met joinen etc.. Dan moet ik hem even resetten en dan doet hij het weer normaal. Echt frustrerend..

    Ik zal morgen nog eens gaan kijken en nog even wat research doen hier en daan.
    Maar iig bedankt voor de hulp!.


    Btw mijn live werkt weer :)
     
  18. LeafyBlade

    LeafyBlade Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik kan niet met een vriendin van me in een xbox live party, of samen games spelen
    Welke provider?:Tele2
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:-

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:Ik weet niet wat ICS is
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Geen, heb wel AVG antivirus

    Router

    Welk merk router heb je?:Davolink 201-AMR
    Welk router type?:201-AMR
    Welke firmware?:?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Mijn laptop is draadloos verbonden met internet, ik heb de video op de 1e pagina gevolgd en een network bridge gemaakt, dan een ethernet kabel vanuit m'n laptop in mijn xbox

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:You can connect to xbox live but your current network configuration may limit your online experience.
    Wat heb je geprobeerd?:Inmiddels bijna alles, ik heb m'n xbox een static Ip gegeven, en die IP in m'n router geforward. Ook voor de zekerheid m'n pc ook maar geforward, maar dat werkt niet (zie afbeelding)
    [​IMG]
    Waar stopt de test?:Bij de laatste, internet -> xbox live.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:Niets? Een geel icoontje met een '!' erin



    Heel veel respect voor degene die mij hiermee kan helpen, heb nu al jaren problemen met die *** routers, en't lukt voor geen meter :x
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet je xbox direct aansluiten en niet verbinden met de laptop, als je de custom settings gebruikt (port forwarding)
     
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond werd ik de hele tijd bij verschillende games van live gekicked en sinds vanochtend kan ik helemaal niet meer op live insignen, ik krijg niet echt een foutmelding maar weet iemand of ze bij ms iets aan t doen zijn ofzo?
     

Deel Deze Pagina