1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox live Vraag of help

Discussie in 'Games' gestart door Cod Blackopsftw, 17 nov 2010.

  1. Cod Blackopsftw

    Cod Blackopsftw Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk Gister speelde ik nog lekker fijn Online maar de volgende ochtend
    Kon ik niet meer connecten het zegt telkens Dat ik mijn MTU moet veranderen naar 1364 maar dat helpt niet dat heb ik all zovaak gedaan ik wordt er nu gek van kan iemand mij helpe!!!
     
  2. BassMaster NL

    BassMaster NL Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelfde probleem. Xblive down?
     
  3. mdj1978

    mdj1978 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hier hetzelfde.... heel vaag. vanmorgen eerst kunnen spelen met telkens uitval van connectie. nu niet meer online te komen.... zit je dan met je COD....:mad:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mtu is meestal een indicatie dat live down is
     
  5. UniiQueee

    UniiQueee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem, heb al allemaal dingen geprobeerd maar ik kom er echt niet in.. iemand al een idee wanneer het weer terug online is?
     
  6. Cod Blackopsftw

    Cod Blackopsftw Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjaa Ik denk dat het een heele dag gaat duuren :confused:
     
  7. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel mensen melden dit probleem, ik zelf heb er sinds gisteravond last van.

    Xbox site is sinds vandaag ook down bij mij, dus het zal wachten worden voor ons.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    site is hier gewoon up, ligt dit niet aan dat akkefietje met die kabel langs de a2 gister?

    hebben jullie toevallig KPN/telfort?
     
  9. UniiQueee

    UniiQueee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb internet van Zeelandnet en woon hier dan ook dus het is gewoon lokaal dus ik neem aan dat het dan niet aan dat ligt.. het begon gisteren met het telkens uitgelogd worden op xboxlive.. telkens zat ik midden in een potje bij Black Ops en dan viel hij weer uit.. en toen rond half 1 vannacht kon ik niet meer connecten en nu nog steeds niet.. De Xboxlive site doet het bij de ene keer wel en de andere keer weer niet.. hoop dat ze dit snel oplossen want ik krijg nu wel weer een beetje jeukende handen om cod te gaan spelen
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  10. seatpiety

    seatpiety Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    pffff ik heb heel me router gereset dacht dat het daar aan lag maar is dus xbox live

    morgen weer ff kijken of hij het weer doet

    is het eigenlijk echt nodig op verschillende poorten open te gooien voor xbox live ???

    voor cod mw2 heb ik het wel gedaan omdat ik anders strict stond
     
  11. jaapkrullebol

    jaapkrullebol Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word sinds gistermiddag constant van XBOX LIVE afgegooid, soms lukt het weer wel om te connecten en soms niet. Ik dacht dat het aan mijn KINECT lag aangezien ik die wireless adaptor moest connecten met zo'n verlengsnoertje voor de voorkant van de xbox, dus ik vreesde dat het daar aan zou liggen. Maar nu ik zie dat heel veel mensen problemen hebben met XBOX LIVE connecties. Ik heb 2 laptops thuis en 2 pc's en die kunnen ALLEMAAL zonder problemen connecten met internet , dus het kan NIET liggen aan mijn router of internet verbinding.
     

Deel Deze Pagina