1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    EDIT
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat iedereen zijn mening moet geven, wat ik alleen jammer vind is als mensen hun mening geven zonder onderbouwing. Als ze zeggen dat de graphix lelijk zijn vraag ik mij af wat ze op het grafische vlak dan lelijk vinden?

    Zelf vind ik Black Ops heerlijk, online doet het mij qua fun weer denken aan MW1 en dat is een compliment. Offline vond ik dit misschien wel de leukste singleplayer ooit voor een COD game.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT. _O_
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik ben het eens met deze post. De graphics vallen alleen tegen omdat de verhouding tussen de MP en SP bij BO vele malen groter lijkt dan bij MW2. Ik had eerst een missie SP gedaan om vervolgens de MP te spelen en toen dacht ik wel even WTF. Lijkt net alsof de SP op ultra staat en de MP op medium
    :+. Ook vind ik het jammer dat snipers nu zo generfed zijn, want je komt nu enkel AR's en SMG's tegen. Ook heb je voor mijn gevoel veel meer kogels nodig om iemand om te brengen als in MW2, zullen ze hier bewust voor gekozen hebben? En dan ook nog de vage bug bij mij dat ik allemaal groene/witte/rode puntjes in beeld zie verschijnen af en toe, en dat is alleen bij BO (op de PS:cool:. Zo een hele lap tekst om op de iPhone te typen lol :+.
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ergerde me alleen maar aan als een sniper mij weer killde op afstandje als ik een killstreak van 15 had. Ik mis ze als kiespijn.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat customization gedoe had er van mij echt niet in hoeven zitten, geef mij dan maar (meer) gore..
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Maar voor mij heeft quickscopen het spel plezier heeel veel verlengt in COD6. Heb heel wat uurtjes opzitten in private match met paar maten potje quickscopen omdat online gaat vervelen.
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je 'gear' bedoelt? Gore vind ik niet echt nodig. 8)
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, embleem aanpassen, clantag op je wapen, extra camouflages en dat soort gedoe. Vind het echt nutteloos, net zoals gore, maar daar kan ik nog wel van genieten. :+
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik vind het vooral jammer dat camo's niet meer aan aantallen headshots is verbonden :'-(.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Gore in de SP _O_. Van mij mag de customization ook worden ingeruild voor gore. Vat mij niet verkeerd op, ik vind het customizen leuk. Al mis ik de titels en emblems unlocken (al is het zelf creƫeren van emblems ook leuk). Echter, de gore die ik de SP zag, lijkt me toch 'leuker' dan het customizen. Alleen het idee wat ik met mijn shotgun kan aanrichten...
     
  12. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat je hier zo opgewonden van raakt. Goed waarom is het lelijk? Heb tot nu toe alle COD's gespeeld.
    MW1 zag er destijds strak uit, maar dit is zowaar lelijker.
    Ten eerste kloppen verhoudingen voor geen meter auto's en andere voertuigen zijn veel te lomp. Daarnaast spatten de blokkerige pixels van mij Full HD Toshiba 37 inch televisie (geen beeldbuis dus).
    Speelde hiervoor Bad company 2 dat ziet er toch een stuk beter uit.
    Neem de map nuketown, dat is toch echt zo niet mooi, het doet me denken aan rainbow six games van jaren geleden. Het is allemaal kaal voelt nep aan en je kan pixels tellen.
    Alles is daarnaast ook nog eens hoekig. T is gewoon lelijk.
    Niks tegen treyarch maar dit moet toch mooier. Vermaak me overigens prima, vind die gfx gewoon jammer.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nuketown hoort ook kaal en nep te zijn. 8)
     
  14. Life

    Life Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd maar dat vergeten veel mensen :emo: *)
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd dat deze reactie komt van iemand die constant in de MW2-thread liep te mauwen hoe slecht het wel niet was. Laat mensen die het niks vinden dan nu ook gewoon hun mening geven.
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    QFT
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Quoted for truth.

    Ben het trouwens ook met Jorrit eens.
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb vandaag m'n eerste uurtjes multiplayer gespeeld.
    Ik ben er erg over te spreken, heb al behoorlijk wat lol gehad. Jammer alleen dat je de AK-47 pas bij lvl 38 krijgt.... M16 is trouwens tot nu toe ook wel te doen.
    De levels zijn echt vet, ook wel redelijke balanced.

    Nu nog Gold abbo kopen, speel nu met 2 trial kaartjes... voor 96 uur.
     
  20. Forty

    Forty Guest

    Ja ze hebben geschiedenis lessen gemist.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina