zijn deze cards wel betrouw baar en zijn ze beter in ver gelijking met kwaliteit en prijs dan de microsoft mem card??
Ik zou gewoon voor de officiele gaan. Ik hoor weleens vaker dat mensen problemen hebben met een 3rd party.
welke problemen zou je er dan mee kunnen krijgen? dat de data er niet goed op word gezet ofzo? Dat is juist het main gedoe van zo'n kaart dus ik mag er toch wel vanuit gaan dat dat goed word gedaan
meestal zijn 3th party spullen goedkoop, maar ik vertrouw ze gewoon niet. en de kwaliteit is meestal ook veel lager of-topic ben jij hier een thread zoeker ofzo, je hebt er al aardig wat gevonden
heb jij dat hondje/paperclip/kat/moeder natuur enz van word gemaakt? ontopic: ja over het algemeen vind ik die third party dingen eigenlijk ook heel erg slecht. Ik heb zelf een thrustmaster controller gekocht omdat die 10 euro goedkoper was, nou daar heb ik een spijt van had ik maar doorgespaard en een goeie gekocht, dan had ik weer wat meer gewonnen bij halo
ik heb een action replay pakket besteld een 8 mb memory unit, een usb cradle en wat software voor 25 pond!!
[stout-mode]Ik zal eens een off-topic verhaaltje vertellen[/stout-mode] Vroeger had ik een PS-One een een memoricard (onofficieel) van 25 gulden, Dus ik gamen en opslaan maar op een gegeven moment deed ie het niet meer, naja kan gebeuren. Affain ik naar (**) terug om nieuwe te halen, geen punt ik kreeg zo een nieuwe. Dus ik weer doorgamen een opslaan weer kapot !! Naja ik besluit om weer een nieuwe te halen en ik koop dit keer een officiele. En die is nu nog steeds goed. D Dus erg veel vertrouwen heb ik niet meer in die "nep" sjit ! en ik hoop dat mijn officiele controlers en memoriunit heel blijven !! _0/
Je gaat offtopic ,wat al fout is. En doet dat ook nog eens in een topic van ruim een jaar geleden... :{