1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

  1. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Via Wireless USB zou ik het niet verlengen, hij moet niet voor niets op de achterste poort worden aangesloten omdat hij de volledige bandbreedte nodig schijnt te hebben.
     
  2. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0


    Dan ben je afgezet hij zou 127.50 moeten zijn volgens de folder ;)

    Ik heb maar meteen de 250 gb met kinetic gekocht. Echt een leuk ding kost wel veel energie
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    kom net bij de mediamarkt amsterdam arena en daar hebben ze kinect nog in overvloed
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik heb nu meerdere talen van kinectimals geprobeerd duits, portugees, italiaans allemaal gelocaliseerd
     
  6. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het nagevraagd, maar het klopt dat wij geen nl voice over hebben. Enkel subtitles.

    Hij reageert op NL stemmen als je je beestje roept, daarvoor waren de stemmen nodig. Maar de voice over is niet gelokaliseerd.

    Ik merk dat mijn dochter van 7 die nog niet kan lezen er toch wel mee weg komt, maar ideaal is het niet. Je moet er als ouder toch bij blijven staan. Althans in het begin.
     
  7. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet mogelijk volgens mij om het normale menu te bedienen met Kinetic
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Sinds gisteren heb ik dan Kinect en ik was erg huiverig over het hele gebeuren, maar ik moet eerlijk toegeven dat het mijn verwachtingen heeft overtroffen. Het werkt allemaal echt heel goed! Ik heb er nog niet zo lang mee gespeed, maar wat ik tot nu toe gedaan heb was tof. Ik moet de huiskamer wel even anders in gaan richten zodat ik ruimte genoeg heb.

    Tegen alle verwachtingen in gaan we hier in huis veel lol met Kinect beleven. Erg mooi dat ik mijn Wii voor 175 Euro heb kunnen verkopen! Die zullen we niet gaan missen in ieder geval! :thumbs:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jammer, ik had eigenlijk verwacht dat er ook een voice over zou zijn. Mijn vrouw vond de game trouwens tof. Ik ga vanmiddag als ik tijd heb Dance Central, Kinect Sports, Ea sports active 2.0 en Zumba (26 november) halen
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ea sports active2 al uit dan? En heeft iemand hier een review van?
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Erg jammer inderdaad. De op de verpakking vermelde 3 jaar als minimum leeftijd is dan ook ietwat optimistisch, ik denk ook alleen gericht op 'geweld' etc? Want mijn zoon van 3 kan erg weinig met dit spel: hij verstaat het niet, hij kan (uiteraard) niet lezen, en "erbij blijven staan als ouder" is niet mogelijk: Kinect neemt dan mij als speler over.

    Kortom: wij komen niet verder dan liggen, rondjes draaien... :)
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja zag em liggen ook.. 100euro dat ding
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja hij is gisteren uitgekomen (71 euro wehkamp)
     
  14. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    € 80.94 incl verzendkost ;) Maar dan nog wel ontiggelijk duur...

    Zou het er niet voor overhebben voor een paar extra dingetjes erbij..
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    verzend kosten was bij mij 1 euro 50
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook 1.50 verzendkosten. Maar duurt de levering bij jouw ook een week?
     
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik moet zeggen dat de kinect nu super reageert met de grotere afstand(2,9-3mtr).. scheelt erg veel

    Kinectimals is wel de mooiste/leukste om te zien.. zeker omdat t beestje zo mooi reageert... en dan de reactie van mijn dochter.. vandaag had ze de waterspuit vrijgespeeld.. ze bleef maar lachen om de reacties van de tijger toen ze hem nat spoot...
     
  18. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat microsoft het volgens mij heel goed doet in reclames maken ik heb volgens mij afgelopen week echt bij elke reclame wel die reclame van kinect gezien met dance central volgens mij echt erg gewoon. En vandaag die van kinectimals... Volgens mij word dit een grooooooooot succes denk ook maar eens aan te schaffen binnenkort.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er staat inderdaad een week vreemd. Ik wacht wel af .. heeft geen haast :)
     
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat ik voice commands werken dan? Ik krijg standaard de melding dat voice niet werkt als ik Kinectimals opstart.

    Maar ik ben erg blij dat ik mijn oude xbox nu heb vervangen (mooi kerstcadeau voor anderen) door de kinect + xbox 250gb bundel. Het reageert super, herkent mij en mijn vriendin perfect in donkere situaties en ook de dashboard voelt niet onnodig langzaam (als je aan het kinecten bent). Top apparaat en hoop er nog veel leuke games voor te zien en hoop dat het niet dat het zo'n stille dood sterft als de xbox live vision.
     

Deel Deze Pagina