[XOne] Windows Media erg traag (360)

Discussie in 'Games' gestart door Leis, 17 nov 2010.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Beste,

    Ik begin sinds kort films te streamen via "Windows Media Center" Echter vindt ik dit een vreselijke manier omdat "Windows Media Center" Voor geen ene meter werkt, erg traag gaat het allemaal.. Hoe durft Microsoft dit op de 360 te laten draaien, terwijl het niet eens 100% werkt? =(

    Films naar voren spoelen of naar andere hoofstuk gaan, werkt ook voor geen ene meter. Heeft iemand anders hier ook last van?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe is je xbox en je pc verbonden en films moet je niet streamen met media center (maar via video)
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    360 is verbonden Wireless (360 Slim) Kan met gemak 1080p streamen, alleen de menu (Had ik er niet bij gezegd) gaat erg traag. Was benieuwd of hier nog meer last van hebben?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ok maar windows media center is niet de beste optie om films te streamen (is inderdaad wat trager) .. je kan beter de andere opties gebruiken
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Welke opties? Ik las dat je ook met "PS3 Media Server"
    Films kan streamen, maar ik krijg dat programma niet aan de apparaat met de 360 boven, hij kan 'm niet vinden connectie. Weet jij hoe ik 'm kan gebruiken voor de 360 boven? Lijkt mij dat de programma voor een PS3 is geschikt niet voor de 360 though.)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ps3mediaserver werkt goed hoor .. je moet naar video of music gaan ipv media centre
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Mja, staat niks van Ps3 Media Server tussen, vandaar dat ik geen Connectie krijg met de programma zelf naar mijn Xbox 360.

    Maar goed. Ik kijk morgen wel even verder, hoe ik dit probleem ga oplossen.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet ps3 media server wel op je pc intstalleren en opgestart hebben ook moet media delen aanstaan
     
  9. Mitzz

    Mitzz Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een aanvullende vraag hierop; Moet je een ´speciale´ router hebben om mkv files (HD Tjak) te kunnen streamen vanaf je pc naar je tv?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De xbox ondersteund geen mkv (maar kunnen worden gestreamd door tversity of ps3mediaserver)
     
  11. Mitzz

    Mitzz Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx! dus ik moet die ps3mediaserver installeren op me pc en dan spreekt et verder voor zich??
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dan spreekt het voor zich ... soms heb ik de voorkeur voor tversity :)
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    tversity kan ook MP4 streamen? :+
     
  14. Mitzz

    Mitzz Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dankje voor de snelle reactie!! :)
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Probleem opgelost ! Gebruik nu tversity om films te streamen, werkt prima alleen jammer dat ik niet kan spoelen of verder kan gaan in een hoofdstuk. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina