ik heb nu net live en elke keer na 5 min loopt mijn xbox vast bij motogp en de andere spellen op de live disk niet hoe komt dit ik ben nu echt sago..; please help me greets Nico
ja lijkt me duidelijk, als het alleen bij dat spel is en die andere lopen goed. iig gewoon een nieuwe vragen
dan ligt het nog steeds aan je cd, niet alle data staat op 1 punt hr.. daarom doen ma en wacked het wel gewoon.. maar idd morgen ff terug gaan.. waar heb je je kitje gehaald?
Intertoys.. maar ik heb het spel wel is gehad en had het zelfde probleem...was toen 2de hans dus het kan absolute niet aan mijn xbox liggen?
als je er bij zegt dat je hem pas vandaag hebt gebruikt dan kan dat wel.. maare je hebt het probleem al eerder gehad met moto gp bedoel je? maar dan met een andere cd waar ie op stond? want in dat geval hoeft het niet perse aan de cd te liggen
ja idd, maar in dat geval denk ik niet dat het aan de cd ligt, maar je moet gewoon morgen ff nieuwe cd halen.. en nog proberen, doet ie het weer niet dan ligt het niet aan de cd maar aan je box.. (wel abnormaal raar probleem in het laatste geval maja).. maar ruil ff morgen die cd en see what happens..
ik zou ook ff je data van de game van de Harddisk deleten en opnieuw proberen. Dit helpt bij veel games die vastlopen.