Beste, Ik begin sinds kort films te streamen via "Windows Media Center" Echter vindt ik dit een vreselijke manier omdat "Windows Media Center" Voor geen ene meter werkt, erg traag gaat het allemaal.. Hoe durft Microsoft dit op de 360 te laten draaien, terwijl het niet eens 100% werkt? Films naar voren spoelen of naar andere hoofstuk gaan, werkt ook voor geen ene meter. Heeft iemand anders hier ook last van?
360 is verbonden Wireless (360 Slim) Kan met gemak 1080p streamen, alleen de menu (Had ik er niet bij gezegd) gaat erg traag. Was benieuwd of hier nog meer last van hebben?
ok maar windows media center is niet de beste optie om films te streamen (is inderdaad wat trager) .. je kan beter de andere opties gebruiken
Welke opties? Ik las dat je ook met "PS3 Media Server" Films kan streamen, maar ik krijg dat programma niet aan de apparaat met de 360 boven, hij kan 'm niet vinden connectie. Weet jij hoe ik 'm kan gebruiken voor de 360 boven? Lijkt mij dat de programma voor een PS3 is geschikt niet voor de 360 though.)
Mja, staat niks van Ps3 Media Server tussen, vandaar dat ik geen Connectie krijg met de programma zelf naar mijn Xbox 360. Maar goed. Ik kijk morgen wel even verder, hoe ik dit probleem ga oplossen.
Even een aanvullende vraag hierop; Moet je een ´speciale´ router hebben om mkv files (HD Tjak) te kunnen streamen vanaf je pc naar je tv?
Probleem opgelost ! Gebruik nu tversity om films te streamen, werkt prima alleen jammer dat ik niet kan spoelen of verder kan gaan in een hoofdstuk.